Skravletråd

Hvordan vet man forskjellen på "hormonelle følelser" og vanlige følelser? Jeg føler meg irritert og i ulage mye nå, men vet ikke om det er den sjarmerende personligheten min som skinner gjennom eller om jeg bare er gravid. :p

I tredje trimester og i barselperioden tror jeg trygt du kan dytte det aller meste av følelser på gravidkvoten...
 
Noen som spiller Township på mobil? :)
 
Lurer på om noen har denne, eller har vurdert denne:
Ser jo genial UD . ...
 

Vedlegg

  • Screenshot_20180617-113537.png
    Screenshot_20180617-113537.png
    830,3 KB · Visninger: 39
Jadda, fikk akkurat bekreftelse fra kommunen på barnehagesøknad - med plass fra 13.08.2018!!! [emoji23][emoji33][emoji23][emoji23] Altså, noen andre som har barn som har begynt i barnehage dagen etter termin? Innafor, eller litt for tidlig synes dere?? Måtte ringe og opplyse om at jeg søkte fra august 2019!! Satser på at det går i orden [emoji1303][emoji6]
 
Jadda, fikk akkurat bekreftelse fra kommunen på barnehagesøknad - med plass fra 13.08.2018!!! [emoji23][emoji33][emoji23][emoji23] Altså, noen andre som har barn som har begynt i barnehage dagen etter termin? Innafor, eller litt for tidlig synes dere?? Måtte ringe og opplyse om at jeg søkte fra august 2019!! Satser på at det går i orden [emoji1303][emoji6]

Haha, rett fra sykehuset og i barnehagen [emoji85]
 
Jadda, fikk akkurat bekreftelse fra kommunen på barnehagesøknad - med plass fra 13.08.2018!!! [emoji23][emoji33][emoji23][emoji23] Altså, noen andre som har barn som har begynt i barnehage dagen etter termin? Innafor, eller litt for tidlig synes dere?? Måtte ringe og opplyse om at jeg søkte fra august 2019!! Satser på at det går i orden [emoji1303][emoji6]
Du skulle hatt med skjult kamera og møtt opp første dag. :)
 
Urk, hva er 4:30 for tidspunkt å våkne på da? :dead:
 
Finner den kun på Coop og bunnpris selv. Jeg syns den er god. Minner om en lett versjon av tine iskaffe mocca [emoji7]
Ooh, jeg skal dra innom Coop her og se om jeg finner den.
 
Lagde meg eggerøre til frokost. Ble så fort mett at det ikke så ut som jeg hadde rørt måltidet.
Hunden ble glad for det, da. :D
 
Back
Topp