Skravletråd

Nå er det faktisk over et halvt år siden jeg fant ut at jeg er gravid! 16.desember. Har gått så fort og så sakte samtidig!

Jeg fant det ut 23 november så om to dager er det 7 mnd siden. Hvor blir tiden av [emoji15]
 
Jeg fant det ut 23 november så om to dager er det 7 mnd siden. Hvor blir tiden av [emoji15]
Da ligger jeg 10 dager bak deg. Var riktignok så sikker på at det kom til å gå bra 28. november at jeg opprettet bruker, men meldte meg ikke inn i termingruppa før 5. desember tror jeg. Følte man ikke kunne melde seg inn så veldig mange dager før 14 dpo:)
 
Liker ikke helt at mannen bytter prosjektkontor i begynnelsen av august fra å sitte i sentrum, bare et kvarter hjemmefra, til et stykke inn i nabofylket. Godt han er god på å kjøre fort på motorsykkel ;)
 
Så raske dere var å finne det ut. :) Men graviditet var jo faktisk det siste jeg forestilte meg da mensen uteble, er jo nesten litt flaut. :hilarious:
 
Så raske dere var å finne det ut. :) Men graviditet var jo faktisk det siste jeg forestilte meg da mensen uteble, er jo nesten litt flaut. :hilarious:

Jeg var 3-4 dager forsinket på mens når jeg fant det ut. Og som med storebror 13 dager etter ca befruktningsdag. Og i likhet med storebror så har begge hatt terminer på en torsdag [emoji848]
 
Så raske dere var å finne det ut. :) Men graviditet var jo faktisk det siste jeg forestilte meg da mensen uteble, er jo nesten litt flaut. :hilarious:

Her drev vi aktiv jakt på egg, bortsett fra akkurat den måneden jeg ble gravid, for da prøvde vi unngå akkurat det. [emoji85] Ble heftig stresset da eggløsningen kom 5 dager før ventet, så testet mange ganger de neste ukene...
 
Så raske dere var å finne det ut. :) Men graviditet var jo faktisk det siste jeg forestilte meg da mensen uteble, er jo nesten litt flaut. :hilarious:
Jeg hadde prøverør da:) Jeg var nervøs for hvordan eggene ville utvikle seg på labben, men straks en blastocyst som så helt flott ut var satt inn, så var jeg sikker på at det skulle gå bra. Jeg har den følelsen med Eskimorgan også; overleverer blastocysten og tines, så blir det baby:) Nå er det rundt 80% sjanse for at tiningen går bra, og bare 30-40% sjanse for at man blir gravid etter innsett, men jeg runder 30-40% opp til nesten 100% ;)
 
Noen som har en bra Rieteller å anbefale?
Vil ha klokkeslett, tid mellom rier, varighet og intensitet.
Føler ikke noen av de jeg har lastet ned er noe bra og oversiktlig.

(Ja, ligger her med regelmessige kynnere i kveld også, gitt)
 
Fy flate... Noen andre som har sett ukas Handmaid's Tale?
 
Det har iallfall vært en veldig god og dramatisk sesong! Føler meg helt emosjonelt vridd etter hver episode. :crybaby2 :confused004 :smiley-angry016
 
Det har iallfall vært en veldig god og dramatisk sesong! Føler meg helt emosjonelt vridd etter hver episode. :crybaby2 :confused004 :smiley-angry016
Nå har jeg bare sett første sesong, men jeg må si det vekker mye følelser i meg når mennesker er fæle mot hverandre enten fordi de tror de gjør det rette, ikke har noe valg eller må velge mellom to onder. Handmaidstale har veldig mye realistisk ondskap. Får en til å tenke på hva man selv kunne ha gjort for å overleve eller beskytte sine nærmeste.
 
Flere som er våkne?
 
Hva handler den serien om? Sånn grovt fortalt for å ikke spoile :D
USA har blitt tatt over av militante religiøse ekstremister som innfører nye samfunnsregler basert på sin hellige bok for å redde verden fra blant annet et reproduksjonsproblem som har oppstått. En handmaid er en dame som allerede har barn, slik at man vet at hun er fertil, og som har brutt en eller annen religiøs regel en eller annen gang. Serien følger en av disse. :)
 
USA har blitt tatt over av militante religiøse ekstremister som innfører nye samfunnsregler basert på sin hellige bok for å redde verden fra blant annet et reproduksjonsproblem som har oppstått. En handmaid er en dame som allerede har barn, slik at man vet at hun er fertil, og som har brutt en eller annen religiøs regel en eller annen gang. Serien følger en av disse. :)
Aha! Takk for update! :)
Driver å leter etter serier jeg kan se på når jeg må ligge så mye rett ut. :)
 
Back
Topp