Skravletråd

Kunne ikke de en skravletråd, så da lagde eg like så greit en [emoji3]

Hva gjør dere i kveld?

Min plan er å ligge som et slakt på sofaen frem til leggetid! Gud som jeg gleder meg til at kvalmen roer seg[emoji85]

Hva med deg? Hva gjør du i kveld?
 
Min plan er å ligge som et slakt på sofaen frem til leggetid! Gud som jeg gleder meg til at kvalmen roer seg[emoji85]

Hva med deg? Hva gjør du i kveld?
Høres nydelig ut!!

Eg sitter å skriver vurderinger på elevene som skal inn før jul, og synes eg aldri blir ferdig [emoji85] akkurat fått snart 2-åringen i seng og venter på at sambo skal komme hjem fra jobb :)
 
Jeg gjør altfor mye og er ikke i form. Nå går frøkna i seng, så da er det sofaen resten av kvelden.. sovner vel.. svimmel, kvalm og hodepine. [emoji6]
 
Høres nydelig ut!!

Eg sitter å skriver vurderinger på elevene som skal inn før jul, og synes eg aldri blir ferdig [emoji85] akkurat fått snart 2-åringen i seng og venter på at sambo skal komme hjem fra jobb :)


Hehe[emoji4] Foruten kvalmen er det helt sykt digg å ligge her[emoji173]️

Hvilken måned er din snart 2 åring født i?
Har ei snart 2 -åring i huset selv, hun er født i desember[emoji173]️
 
Hehe[emoji4] Foruten kvalmen er det helt sykt digg å ligge her[emoji173]️

Hvilken måned er din snart 2 åring født i?
Har ei snart 2 -åring i huset selv, hun er født i desember[emoji173]️
Han er født i februar, så enda en liten stund til :)
Jeg gjør altfor mye og er ikke i form. Nå går frøkna i seng, så da er det sofaen resten av kvelden.. sovner vel.. svimmel, kvalm og hodepine. [emoji6]
Nei det hørtes ikke så kos ut...
 
Jeg gjør altfor mye og er ikke i form. Nå går frøkna i seng, så da er det sofaen resten av kvelden.. sovner vel.. svimmel, kvalm og hodepine. [emoji6]


Så kjipt, i feel you!
Har det helt likt. Alt altfor mye å gjøre og er uggen og uvel hele dagen. Merker at jeg blir verre i formen når jeg stresser rundt som jeg gjør.
Roer seg forhåpentligvis når vi nærmer oss 3 mnd.

Hvordan var ditt forrige svangerskap? Var du mye kvalm da?
Jeg hører stadig folk si at svangerskapene kan være veldig forskjellig fra gang til gang. Jeg håper virkelig det er noe sant i det[emoji173]️
 
Jeg ser the walking dead og spiser pinnekjøtt [emoji7]
 
Jeg ligger som et slakt på sofaen og ser viaplay med strikketøy [emoji5] Fryktelig kvalmen og ekstrem hodeverk. Får ikke i meg noe mat nesten, føler bare det vokser i munnen på meg når jeg prøver [emoji28] Veldig glad jeg slipper jobb for tiden!
 
Prøver å dra nytte av at eg berre er uggen-kvalm, og ikkje spy-kvalm, og er langt i sesong 2 av The Crown :)
 
Jeg har sovet siden jeg var ferdig på jobb, og gleder meg til jeg kan gå å legge meg. Er sykt trøtt og helt utslitt :schocked028 sambo tror ikke på at et lite frø kan gi symptomer så tidlig :laughing005
 
Jeg ser the walking dead og spiser pinnekjøtt [emoji7]
Nam nam[emoji39] Hørtes digg ut!

Jeg ligger som et slakt på sofaen og ser viaplay med strikketøy [emoji5] Fryktelig kvalmen og ekstrem hodeverk. Får ikke i meg noe mat nesten, føler bare det vokser i munnen på meg når jeg prøver [emoji28] Veldig glad jeg slipper jobb for tiden!

Hva ser du på? Er du fornøyd med Viaplay? Jeg har kun Netflix, har vurdert og bytte til Viaplay. Jeg skjønner hva du mener. Ikke noe gøy å ha det sånn[emoji17]

Prøver å dra nytte av at eg berre er uggen-kvalm, og ikkje spy-kvalm, og er langt i sesong 2 av The Crown :)

Så Lurt å tenke sånn! Å være spy-kvalm er faktisk helt forferdelig. Er den serien bra?

Jeg har sovet siden jeg var ferdig på jobb, og gleder meg til jeg kan gå å legge meg. Er sykt trøtt og helt utslitt :schocked028 sambo tror ikke på at et lite frø kan gi symptomer så tidlig :laughing005

Haha, mannen min har vanskelig for å forstå at alle symptomer kan begynne så tidlig han også. Disse mannfolka, de skulle bare ha visst[emoji23]
 
Mannen lagde Grandiosa med dressing... eg har valgt å forlate stua til den er fortært og vel så det...[emoji30]
 
Jeg har sovet siden jeg var ferdig på jobb, og gleder meg til jeg kan gå å legge meg. Er sykt trøtt og helt utslitt :schocked028 sambo tror ikke på at et lite frø kan gi symptomer så tidlig :laughing005

Haha, jeg selv kan ikke tro at alle disse symptomene kan begynne så tidlig [emoji85] Er også ekstremt trøtt om dagene, sover flerne ganger på sofaen og er helt i ørska resten av dagen [emoji42]
 
Hei hei :nicethread
 
Hva ser du på? Er du fornøyd med Viaplay? Jeg har kun Netflix, har vurdert og bytte til Viaplay. Jeg skjønner hva du mener. Ikke noe gøy å ha det sånn[emoji17]

Begynte nettopp på The Fosters. Er sykemeldt de neste 3 ukene, og med absolutt null energi blir det nok mest sofaligging så trenger et par serier tipper jeg [emoji15]
Jeg syns egentlig Viaplay er litt kjekkere [emoji4] Syns det er kjekkere utvalg i serier, mer populære ting og nyere serier og filmer [emoji5] Ikke så ofte jeg finner gode serier på Netflix lenger føler jeg. Du kan sikkert få en måned gratis prøvetid? [emoji5]
 
Begynte nettopp på The Fosters. Er sykemeldt de neste 3 ukene, og med absolutt null energi blir det nok mest sofaligging så trenger et par serier tipper jeg [emoji15]
Jeg syns egentlig Viaplay er litt kjekkere [emoji4] Syns det er kjekkere utvalg i serier, mer populære ting og nyere serier og filmer [emoji5] Ikke så ofte jeg finner gode serier på Netflix lenger føler jeg. Du kan sikkert få en måned gratis prøvetid? [emoji5]

Ahh, Gratis prøvetid.. [emoji16] Ingen dum ide det!! Takk for tips[emoji173]️

Jeg holder på med the black list og bones på Netflix. Men kjenner at jeg trenger et lite avbrekk fra all krim
nå. Har du noen forslag til fine serier?
 
Back
Topp