Skravletråd

Har hatt lyst til å lese Sagaen om Isfolket på nytt. Er det innafor å ta med seg 47 bøker på sydentur? :hilarious: Og er det lurt å lese veldig sexy bøker når man er alene på ferie? :p
 
Har hatt lyst til å lese Sagaen om Isfolket på nytt. Er det innafor å ta med seg 47 bøker på sydentur? :hilarious: Og er det lurt å lese veldig sexy bøker når man er alene på ferie? :p
Klarer du å lese 47 bøker i løpet av én-to uker? :p
 
Åh, jeg gleder meg til permisjonen. Da skal det leses. Planen er å bli ferdig med det som må fikses og kjøpes inn før persmisjonen, for da kan jeg slappe av før fødselen og DA, ja DA skal jeg lese <3 Har en del bøker jeg gleder meg til å ta fatt på. Her er akilles hælen fantasy bøker :) Kompisen til samboer var så snill å gi meg en bok i julegave, vi liker visst noe av det samme innen Fantasy så jeg gleder meg til å gå løs på den også å kunne gi ham en tilbakemelding.
 
Åh, jeg gleder meg til permisjonen. Da skal det leses. Planen er å bli ferdig med det som må fikses og kjøpes inn før persmisjonen, for da kan jeg slappe av før fødselen og DA, ja DA skal jeg lese <3 Har en del bøker jeg gleder meg til å ta fatt på. Her er akilles hælen fantasy bøker :) Kompisen til samboer var så snill å gi meg en bok i julegave, vi liker visst noe av det samme innen Fantasy så jeg gleder meg til å gå løs på den også å kunne gi ham en tilbakemelding.
Jeg trodde jeg skulle få tid til å lese i permisjonen, men det viste seg å bare gjelde fra permisjonsstart til fødsel. Førstemann krevde oppmerksomhet hvert våkne sekund, og når han endelig sov var det alltid flere oppgaver på må-fikse-lista enn hva jeg rakk før han våknet igjen. Andremann var mer tålmodig, men da hadde jeg jo en toåring også. Går vel an å lese mens man ammer, men jeg fikk ikke til det.
 
Jeg trodde jeg skulle få tid til å lese i permisjonen, men det viste seg å bare gjelde fra permisjonsstart til fødsel. Førstemann krevde oppmerksomhet hvert våkne sekund, og når han endelig sov var det alltid flere oppgaver på må-fikse-lista enn hva jeg rakk før han våknet igjen. Andremann var mer tålmodig, men da hadde jeg jo en toåring også. Går vel an å lese mens man ammer, men jeg fikk ikke til det.

Hihi ja, det er nok fra permisjon til fødsel jeg tenker xD Jeg tviler sterkt på at det blir lesing etter ungen er født :O Og hvertfall ikke når samboer må reise ut på jobb 3-4 uker i strekk og jeg blir alene med en nyfødt baby... phew! Nei derfor skal tiden før fødsel nytes her har jeg bestemt. Jeg skal ikke gjøre en dritt utenom å bare være gravid, lese, slappe at og være sikker på at alt er klart til ungen kommer. Og selvsagt nyte besøk av familie som forhåpentligvis klarer komme opp en liten tur :)
 
Av alle termingrupper i 2018 er det når bare januar og mars som har skravlet mer enn oss, og de har hatt ganske mange flere månender på seg. Vi setter skravlerekorder:)
 
Har hatt lyst til å lese Sagaen om Isfolket på nytt. Er det innafor å ta med seg 47 bøker på sydentur? :hilarious: Og er det lurt å lese veldig sexy bøker når man er alene på ferie? :p

Pst. Jeg har en kindle, der kan jeg ha mangemangemange bøker, uten at de tar plass :-D Beste bursdagsgaven jeg har fått noen gang! Isfolket finnes også i ebok. Ekte bøker har en helt annen feeling, men på ferie/reise er det supert!!
 
Så utrolig fin den ble! Du er virkelig flink til å tegne og har en fantastisk fin håndskrift[emoji4]
Takk :)
Å, hadde jeg bare kunne ha tegna [emoji23] har et program på pc-en jeg bruker, og en maskin som kutter vinyl, så kan kun skylde på fungerende redigeringskunnskaper her, og et kreativt hode :)
Så fin [emoji7]
Takk :)
 
Mini-me leker kostbar i dag. Driver først og danser salsa eller noe i magehuset, og så når jeg legger hånda på så snur'n seg! Makan! :shifty:
 
Ikke bre hu mor som er slapp for tiden :p Han her lader opp til den store oppgaven som kommer i august ;)

D8DD7045-D5A7-4AF2-9EDC-7A8825DEA27C.jpeg
 
Pst. Jeg har en kindle, der kan jeg ha mangemangemange bøker, uten at de tar plass :-D Beste bursdagsgaven jeg har fått noen gang! Isfolket finnes også i ebok. Ekte bøker har en helt annen feeling, men på ferie/reise er det supert!!
Oi, det var lurt. Har tenkt på det før, men da satt jeg fast på om jeg burde gå for Kindle eller et annet merke. Hvis man har Kindle er man helt låst til amazon da?
 
Back
Topp