Skravletråd

Jeg har en sånn «gørrsliten» dag, føler meg helt flat, orker ingenting annet enn å vegetere her hjemme ...

Utrolig tungt og kjipt med slike dager. Ligger som et slakt selv. Håper du føler deg bedre imorgen[emoji173]️

Dårlig dag i dag, null energi
Er så slitsomt med sånne dager. Håper du får en bedre dag imorgen[emoji173]️

Jeg har kjempet min ukentlige kamp mot kk for å unngå innleggelse. Kommer ikke på tale nå som vinterferien starter, selv om blodprøvene var rare og vekten ned ytterligere 1 kg. Får ta det igjen neste uke [emoji56][emoji85]
Så kjipt.. Håper de lar deg være hjemme i vinterferien, så sant det ikke er farlig for helsen din/deres. God bedring til deg[emoji173]️ Krysser fingrene for at vekta går riktig vei i neste uke[emoji173]️
 
Jeg begynte å se på gift ved første blikk. Men orket ikke sitte i stuen lenger, har nå lagt meg i sengen igjen. Har tatt opp programmet og håper jeg har energi til å sitre i stuen og se på programmet imorgen.

Skal se litt på Kardashian nå og så prøve å sove.. Håper virkelig jeg får sove. Våknet fem i dag tidlig og klarte ikke sove etter det...[emoji849]
 
Jeg begynte å se på gift ved første blikk. Men orket ikke sitte i stuen lenger, har nå lagt meg i sengen igjen. Har tatt opp programmet og håper jeg har energi til å sitre i stuen og se på programmet imorgen.

Skal se litt på Kardashian nå og så prøve å sove.. Håper virkelig jeg får sove. Våknet fem i dag tidlig og klarte ikke sove etter det...[emoji849]

Sitter å ser på det vi også, men begge vil legge seg [emoji85][emoji23]
 
Jeg så også Gift ved første blikk, synes det er litt fascinerende rett og slett ... Nå driver jeg og manner meg opp til å legge meg, må fhv tidlig opp og ut av hus i morgen pga vaskehjelp. Men jeg sliter meg å legge meg før midnatt. Og kattene ligger i sofaen, hvorpå jeg er sikker på at de er skyld i mitt sinnsyke nyseanfall nå. Må få ringt legen i morgen for å få svar på allergitester jeg tok i forrige uke.
 
Jeg så også Gift ved første blikk, synes det er litt fascinerende rett og slett ... Nå driver jeg og manner meg opp til å legge meg, må fhv tidlig opp og ut av hus i morgen pga vaskehjelp. Men jeg sliter meg å legge meg før midnatt. Og kattene ligger i sofaen, hvorpå jeg er sikker på at de er skyld i mitt sinnsyke nyseanfall nå. Må få ringt legen i morgen for å få svar på allergitester jeg tok i forrige uke.

Er helt enig med deg! Det er kjempe fascinerende. Tidligere har jeg sett på det og tenkt «Gud, så pinlig». Men i går tenkte jeg bare «wow, man må ha store baller for å tørre det der». Haha.. De er jo drit tøffe[emoji4]

Hva slags allergitester har du tatt? Håper resultatene er greie[emoji4]
 
Whæ, skal til tannlegen om en time. Er helt sikker på at jeg har flere hull [emoji24]
 
Ikke spist godis siden forrige helg, men NÅ har jeg skikkelig lyst på!
 
Åå, hvorfor må tannlege være så dyrt? [emoji28] Måtte bytte ei fylling og borre et hull, på motsatt side av der jeg har vondt [emoji28] Har betennelse i tannkjøttet oppe og nede på den siden det gjør vondt og må på sikt bytte ei fylling der også [emoji31] 4500,- rett ut
 
Åå, hvorfor må tannlege være så dyrt? [emoji28] Måtte bytte ei fylling og borre et hull, på motsatt side av der jeg har vondt [emoji28] Har betennelse i tannkjøttet oppe og nede på den siden det gjør vondt og må på sikt bytte ei fylling der også [emoji31] 4500,- rett ut

Urk... det er kjedelig at en så viktig del av kroppen ikke hører inn under vanlig helsevesen. Synes det er ille å betale over 1000kr bare for sjekk og røntgen, og så nye 1000kr for å få pirket bort litt tannstein...
 
Urk... det er kjedelig at en så viktig del av kroppen ikke hører inn under vanlig helsevesen. Synes det er ille å betale over 1000kr bare for sjekk og røntgen, og så nye 1000kr for å få pirket bort litt tannstein...

Burde vært egenandel sånn som host fastlegen, da hadde kanskje flere gått oftere!
 
Hodet mitt tålte ikke tannlegetjeneste hvertfall, hallo migreneanfall [emoji31]
 
Er helt enig med deg! Det er kjempe fascinerende. Tidligere har jeg sett på det og tenkt «Gud, så pinlig». Men i går tenkte jeg bare «wow, man må ha store baller for å tørre det der». Haha.. De er jo drit tøffe[emoji4]

Hva slags allergitester har du tatt? Håper resultatene er greie[emoji4]

Bare for katt. Vi har to katter. Hatt dem i 3 år, men jeg har i takt med dem blitt tiltakende tett osv. Nyser og nyser og nyser, holder på å bli sprø. Nå er jeg forkjølet med høysnue på 5. måneden, blir aldri «frisk». Har ikke allergier i familien, så tok meg tid å tenke i de baner. Dvs sønnen min er mitt første møte med allergi, han har kraftig støv- og gressallergi. Helt til å leve med. Jeg tenker at det er greit å vite om det er katt eller ikke, for hvis ikke må det være noe annet. Og er det katt, så må jeg enten medisineres og/eller vi kvitte oss med kattene. Dessverre. For dette her orker jeg ikke. Skal ringe nå!
 
Æsj. De stengte kl 14 i dag. Jeje. Mandag.:rolleyes:
 
Back
Topp