Skravletråd

God bedring med tenner og hode, Ørken!
 
Åå, hvorfor må tannlege være så dyrt? [emoji28] Måtte bytte ei fylling og borre et hull, på motsatt side av der jeg har vondt [emoji28] Har betennelse i tannkjøttet oppe og nede på den siden det gjør vondt og må på sikt bytte ei fylling der også [emoji31] 4500,- rett ut
Jeg har aldri hull, men likevel må jeg ut med 970kr gangen, og jeg er alltid ute derfra mindre enn 15 minutter etter at jeg går inn. Skjønner veldig godt at folk kan vegre seg for å gå dit når det er så dyrt.
 
Jeg har aldri hull, men likevel må jeg ut med 970kr gangen, og jeg er alltid ute derfra mindre enn 15 minutter etter at jeg går inn. Skjønner veldig godt at folk kan vegre seg for å gå dit når det er så dyrt.

Ja sant, derfor jeg bare sa kjør på, ta det du kan i dag. Når jeg først var der og hadde tatt bilder å alt uansett..
 
Har blir det rolig kveld i håp om at det ikke skjer noe i løpet av helgen heller. (Ihvertfall med tanke på store blødninger) [emoji85]
 
Har blir det rolig kveld i håp om at det ikke skjer noe i løpet av helgen heller. (Ihvertfall med tanke på store blødninger) [emoji85]

Krysser fingrene mine for at det ikke blir det[emoji173]️[emoji173]️
Deilig med rolig kveld og helg.

Jeg skal hvile resten av kvelden. I morgen og på søndag skal jeg ut. Så prøver lade opp alle batterier her..
 
Krysser fingrene mine for at det ikke blir det[emoji173]️[emoji173]️
Deilig med rolig kveld og helg.

Jeg skal hvile resten av kvelden. I morgen og på søndag skal jeg ut. Så prøver lade opp alle batterier her..
Ja, vi har vært hos pappa i hele dag og får overnattingsbesøk av ei venninne og typen i morgen så greit å ta det rolig nå mens man kan.

Høres ut som om det blir koselig helg på deg også da. [emoji173]
 
Åssen ser fredagskvelden ut damer?[emoji173]️

Jeg dro til med å kjøpe meg en bbhugme på vei hjem fra jobb. Føler meg litt gal ift prisen, men jeg har fått så vondt i bekken og rygg den siste uken at jeg tenkte jeg skulle investere i en slik pute. Hørt at den skal være god å sove med.

Ellers skal jeg unne meg en pizza i dag siden jeg er gressenke - kanskje se en skikkelig skummel film :eek:
 
Vi skulle reise på fjellet for en vinterferielanghelg, men begge guttene kom hjem fra skole/bhg med feber. Avreise foreløpig utsatt til i morgen...
 
Jeg dro til med å kjøpe meg en bbhugme på vei hjem fra jobb. Føler meg litt gal ift prisen, men jeg har fått så vondt i bekken og rygg den siste uken at jeg tenkte jeg skulle investere i en slik pute. Hørt at den skal være god å sove med.

Ellers skal jeg unne meg en pizza i dag siden jeg er gressenke - kanskje se en skikkelig skummel film :eek:
Kjøpte også bbhugme i dag. :) Hadde egentlig tenkt å vente på salg, men har også hatt litt verre rygg siste uka. Vi får sammenligne notater i morgen etter første natta. :joyful:
 
Ja, vi har vært hos pappa i hele dag og får overnattingsbesøk av ei venninne og typen i morgen så greit å ta det rolig nå mens man kan.

Høres ut som om det blir koselig helg på deg også da. [emoji173]

Absolutt lurt å gjøre det[emoji173]️[emoji4]

Ja, men gruer meg litt likevel. Har vært sengeliggende i fem dager nå. Håper energien holder..[emoji4]
 
Jeg har aldri hull, men likevel må jeg ut med 970kr gangen, og jeg er alltid ute derfra mindre enn 15 minutter etter at jeg går inn. Skjønner veldig godt at folk kan vegre seg for å gå dit når det er så dyrt.

Stemmer greit overens med «det koster 1000,- bare å smile til tannlegen».
 
Absolutt lurt å gjøre det[emoji173]️[emoji4]

Ja, men gruer meg litt likevel. Har vært sengeliggende i fem dager nå. Håper energien holder..[emoji4]
Får håpe det holder akkurat. [emoji173]

Prøve å ta det rolig og i ditt tempo så går det forhåpentligvis bra.
 
Jeg dro til med å kjøpe meg en bbhugme på vei hjem fra jobb. Føler meg litt gal ift prisen, men jeg har fått så vondt i bekken og rygg den siste uken at jeg tenkte jeg skulle investere i en slik pute. Hørt at den skal være god å sove med.

Ellers skal jeg unne meg en pizza i dag siden jeg er gressenke - kanskje se en skikkelig skummel film :eek:
Kjøpte også bbhugme i dag. :) Hadde egentlig tenkt å vente på salg, men har også hatt litt verre rygg siste uka. Vi får sammenligne notater i morgen etter første natta. :joyful:
Første natt med bbhugme var veldig fin. Fikk avlastet ben og arm. Eneste var at jeg våknet et par ganger fordi det var en svær slange i senga.
 
Første natt med bbhugme var veldig fin. Fikk avlastet ben og arm. Eneste var at jeg våknet et par ganger fordi det var en svær slange i senga.


Hehe, jeg prøvde den ikke i natt. Glemte den :D skal prøve i natt!
 
Aaah, legginga av minstemann gikk på fem minutter i dag, deilig! Nå er det film med mannen og total avslapping [emoji1316]

Hva gjør dere andre i kveld?
 
Back
Topp