Skravletråd

Jeg er også innmari avslappa nå som vi har fått tommel opp på oul, og jeg kjenner daglig liv inni der. Koser meg max med graviditeten nå! Det eneste jeg gruer meg til (og som er så teit at jeg flirer av det selv) er at jeg i august og sannsynligvis litt utover høsten må på en del kontroller på sykehuset. Det betyr 2 timers reise med både bil og tog én vei, og nå med en nyfødt baby på slep. Kan liksom ikke fatte og begripe åssen det skal gå bra, jeg har jo nok med å finne fram og holde styr på meg selv de dagene:hilarious: fåri verste fall søke om hjelpeverge til turen:p
 
Har i det siste ofte våknet med flekker på T-skjorten fra råmelk som lekker litt ut av seg selv spesielt på nettene. Nå innser jeg alle forandringene som foregår i kroppen min og det begynner å gå opp for meg at jeg er virkelig gravid , hehe))))

Har noen andre opplevd at det kommer ut råmelk nå ? Det begynte hos meg i ca uke 18-19
 
Har i det siste ofte våknet med flekker på T-skjorten fra råmelk som lekker litt ut av seg selv spesielt på nettene. Nå innser jeg alle forandringene som foregår i kroppen min og det begynner å gå opp for meg at jeg er virkelig gravid , hehe))))

Har noen andre opplevd at det kommer ut råmelk nå ? Det begynte hos meg i ca uke 18-19

Jeg merka bittelitt i går morgen. Var da 21+2 :) men var ikke mye!
 
85ded7328318092f12a8f34e3214db69.jpg


Når man faktisk får lyst på noe sunt! Namnam :D
 
85ded7328318092f12a8f34e3214db69.jpg


Når man faktisk får lyst på noe sunt! Namnam :D

Åååh, nam! Har kjesket på sånn fruktbolle i en uke nå uten å gjøre noe med det! Har jo bare appelsin så litt vanskelig å lage fruktsalat med bare det! Hehe. Har så veldig dille på appelsin for tida!
Men ble jo veldig inspirert av bildet ditt her da[emoji1]
 
Æsj! Trodde det var vanlig skravletråd, sorry!

Jeg vil også ha fruktbolle!
 
Blæææ. Gir opp forumet for nå. Kommer muligens sterkere tilbake når appen blir fiksa. Gidder ærlig talt ikke logge inn på nettleser hver gang jeg vil sjekke forumet. Får bare opp feilmelding om at brukeren ikke finnes på appen og har blitt logga ut for no reason. Irriterende med en app som aldri fungerer som den skal, det burde jo fikses da det har vært slik siden jeg laget brukeren min i 2014. Hilsen irritert.
 
Blæææ. Gir opp forumet for nå. Kommer muligens sterkere tilbake når appen blir fiksa. Gidder ærlig talt ikke logge inn på nettleser hver gang jeg vil sjekke forumet. Får bare opp feilmelding om at brukeren ikke finnes på appen og har blitt logga ut for no reason. Irriterende med en app som aldri fungerer som den skal, det burde jo fikses da det har vært slik siden jeg laget brukeren min i 2014. Hilsen irritert.
Hadde samme problem i månedsvis både på app og vanlig nettleser. Veldig irriterende. Sendte flere mail om det, men hver gang sluttet de å svare når de sa det var i orden, selv om jeg forsøkte å si at, nei, det gjør det dessverre ikke.. Måtte tilslutt opprette ny bruker fra annen mailadr.
 
Hvordan laster dere opp bilder? På bildene jeg prøver å laste opp får jeg beskjed om at filen er for stor (bilder tatt med mobilkamera).. sykt irriterende! Kan jeg forminske bildefilen på noe vis? Er skummelt lite teknisk av meg.
 
Hvordan laster dere opp bilder? På bildene jeg prøver å laste opp får jeg beskjed om at filen er for stor (bilder tatt med mobilkamera).. sykt irriterende! Kan jeg forminske bildefilen på noe vis? Er skummelt lite teknisk av meg.
Kan bruke en app. Jeg har en som heter simpleresize tror jeg, der jeg kan forminste bildene.
 
Kan bruke en app. Jeg har en som heter simpleresize tror jeg, der jeg kan forminste bildene.
Takk, den var nyttig for meg også. Da fikk jeg enkelt og greit fiksa meg en avatar.

Vært på konferanse i dag og ble "merka" i lunsjen (derav avataren.. )
 
Sliter så med å få sove for tiden..
 
Da er vi to, bruker lang tid til å sovne og våkner flere ganger for natta.
Er skikkelig dritt. Ble småsur over å bli vekt kl 10, for jeg vet jeg ikke sovnet før i alle fall 3-4 i natt.
 
Back
Topp