Skravletråd

Noen som veit om jordmor skriver henvisning til fysioterapeut? [emoji5]
 
Huff, jeg drømte i natt at foten til babyen kom ut igjennom magen min :p Måtte nesten sjekke ettee hull når jeg våkna, haha:)
 
I dag har jeg vasket trekket på vogna (brukt vogn), en ting jeg kan krysse av to do listen min:)
 
Jeg har kjøpt en close caboo brukt. Noen sommvet vaskehenvisning på denne? Sikkert utrolig dumt spm, men vasker man ringene å?
 
Fy fader de hormonene tar knekken på meg altså...monster i det ene øyeblikket og fnisete i neste[emoji85]stakkars familien min!!
Også må jeg nesten le litt av samboeren min som er super misunnelig på den store ammeputa mi[emoji23][emoji23]hver eneste kveld sier han hvor heldig jeg er og at den puta aldri skal ut av huset[emoji4]de få gangene jeg orker å ligge i skje så deler jeg litt pute med han og han blir sååå fornøyd[emoji4]
 
Auuuu...jenta mi har byttet ut sparking med strekking av føtter og hender. Gud så ubehagelig...ser foten godt på magen i flere sekunder[emoji15]men er jo litt moro også da...flere som har det sånn?
 
Auuuu...jenta mi har byttet ut sparking med strekking av føtter og hender. Gud så ubehagelig...ser foten godt på magen i flere sekunder[emoji15]men er jo litt moro også da...flere som har det sånn?
Kult! Her er det au masse bevegelse! Spark;stryking osv[emoji3][emoji3]fryktelig irriterende på natta da[emoji33][emoji33]
 
Hei! Stikker innom for å hilse på, håper alle har hatt ei super helg? :)
 
Hei! Stikker innom for å hilse på, håper alle har hatt ei super helg? :)

Hei hei! :)
Helgen var bra den med strålende sol her i Bergen! :D Jentene badet i bassenget på altanen, bare avbrutt av bursdagsfeiring på lørdagen og dugnad på søndag. En skikkelig fin helg med andre ord :)

Håper du også og alle andre hadde en fin helg!
 
Fy fader de hormonene tar knekken på meg altså...monster i det ene øyeblikket og fnisete i neste[emoji85]stakkars familien min!!
Også må jeg nesten le litt av samboeren min som er super misunnelig på den store ammeputa mi[emoji23][emoji23]hver eneste kveld sier han hvor heldig jeg er og at den puta aldri skal ut av huset[emoji4]de få gangene jeg orker å ligge i skje så deler jeg litt pute med han og han blir sååå fornøyd[emoji4]


Hormonene tar knekken på meg også, men mest fordi jeg enten griner eller har lyst til å grine hele tiden... :eek: Og så er jeg så sur og irritabel til tider... :bag:
 
Uuæh! Første eksamen på fredag, og jeg har bare lyst til å titte på nett etter babyutstyr, vaske hus og ellers "bygge rede" :p Det skal bli *kremt* interessant å se hvordan det går :confused: hehe
 
Uuæh! Første eksamen på fredag, og jeg har bare lyst til å titte på nett etter babyutstyr, vaske hus og ellers "bygge rede" :p Det skal bli *kremt* interessant å se hvordan det går :confused: hehe

Lykke til på eksamen!!
Skjønner at tankene er et annet sted :p
 
Har akkurat snakka lenge i telefonen med en god kompis. Han ringte kun for å høre åssen formen var, hvordan det går med bekkenløsninga og jobb osv. Lurte på om ting er klart og om jeg er begynt å tenke på fødsel, han er nemlig begynt å stresse litt på mine/våre vegne. Må flire litt for han engasjerer seg mer enn samboeren gjør:hilarious: men det er kjempekoselig, og fryktelig synd han og samboeren bor så langt unna oss:sorry:
 
Back
Topp