Skravletråd

Akkurat kommet hjem fra jobb, febersyk og sørpe forkjøla. Da var det ekstra digg at mannen har glemt å slå på vamepumpa sånn at det er 14 grader inne:smiley-angry019 fyrer...
 
20+0 i dag, og allerede halvveis i svangerskapet! :dance008 Eller for å vera heilt nøyaktig, så er det vel egentlig først i morgon, i følge gravid-appen min. Uansett, det følest utrulug rart å ha kome så langt i svangerskapet allerede! :) Etter at eg passerte 12 veker, synst eg tida har gått superfort.
 
I det siste har jeg lagt merke til at jeg nesten alltid er kald på magen... ikke hele magen, men i området rundet navlen.. jeg fryser ikke, men huden er kaldere enn på resten av kroppen.flere som merker dette?
dette er min første graviditet, så det gjør jo at jeg går rundt og tenker på om dette er noe babyen merker også? Eller er jeg kald på magen fordi all varmen går innover?
 
I det siste har jeg lagt merke til at jeg nesten alltid er kald på magen... ikke hele magen, men i området rundet navlen.. jeg fryser ikke, men huden er kaldere enn på resten av kroppen.flere som merker dette?
dette er min første graviditet, så det gjør jo at jeg går rundt og tenker på om dette er noe babyen merker også? Eller er jeg kald på magen fordi all varmen går innover?
Er sånn her og.
 
Hehe helt random og sikkert teit spørsmål, men er det noen andre som er 'redd' når du er på do nr2 og du trykker at babyen skal falle ut? XD vet at det er helt urealistisk, men tanken har vært innom mitt hode [emoji23]
 
Hehe helt random og sikkert teit spørsmål, men er det noen andre som er 'redd' når du er på do nr2 og du trykker at babyen skal falle ut? XD vet at det er helt urealistisk, men tanken har vært innom mitt hode [emoji23]
Tanken har vært innom mitt rare hode også:)) jeg tenkte - hva hvis jeg presser for hardt?! Haha:))
 
Back
Topp