Skravletråd

Knallstart på helgen her med 12 km jogg/gå og endel styrke inne etterpå. Helt nyyyyydelig med litt egentid ute i det flotte været i kveld og ikke minst kjenne at kroppen fikk kjørt seg skikkelig for første gang denne uken (hatt kunnet par korte økter tidligere i uken). Så fredags tacoen smakte flott og rødvinskosen i kveld minst like godt :smug:
 
Det blir jo supert :p
Ja satser på det, noe av det beste er prisen da, 1220 sek [emoji16] og da kan vi jo gå så mye vi vil, for et barn opp til 9 år koster det 220 så da kan vi dra med barne hver helg også [emoji4]
 
Knallstart på helgen her med 12 km jogg/gå og endel styrke inne etterpå. Helt nyyyyydelig med litt egentid ute i det flotte været i kveld og ikke minst kjenne at kroppen fikk kjørt seg skikkelig for første gang denne uken (hatt kunnet par korte økter tidligere i uken). Så fredags tacoen smakte flott og rødvinskosen i kveld minst like godt :smug:
Så herlige [emoji16]
 
Nå skal jeg snart ordne medlemskap i lokale svømmehallen, der er det også et lite treningsrom med noen tredemøller osv. Litt ugunstige åpningstider men satser på å bruke de tidlig 1-2 ganger i uka også svømme kanskje med ungene på søndager [emoji4]

Så deilig å ha den muligheten[emoji2]
 
Knallstart på helgen her med 12 km jogg/gå og endel styrke inne etterpå. Helt nyyyyydelig med litt egentid ute i det flotte været i kveld og ikke minst kjenne at kroppen fikk kjørt seg skikkelig for første gang denne uken (hatt kunnet par korte økter tidligere i uken). Så fredags tacoen smakte flott og rødvinskosen i kveld minst like godt :smug:

Da kan man kose seg med god samvittighet[emoji1][emoji122]
 
Da har jeg halvårskort til svømmehallen og treningsrom, så nå må jeg begynne å bruke det, utenom idag hvor det ble brukt med ungene [emoji6]
 
Hei:) hvordan går det med dere ? Her går jeg bare mer og mer opp i vekt:( det burde ikke være mulig:(
 
Back
Topp