Skravletråd

Men du får prøve :rolleyes: heia deg :D
Jeg kommer til å ha gleden av å ha gått ned mest og ikke ha søtsug når han begynner å ville ha kaker [emoji23][emoji23][emoji23]
 
Da må han endre mål [emoji23]
Siden jeg skal ned 20 og han ned 12,jeg er godt igang og vil nok møte en hard periode snart og det at menn pleier å lettere gå ned i vekt er ikke akkurat en fordel for meg da. Men men

Du får ta utfordringen :D
 
Fremdeles i "null" her, det skyldes kvalmen tenker jeg-glad for det, for sist hadde jeg allerede lagt på meg rundt 5 kg i uke 9. Håper det fortsetter sånn (uten kvalme riktignok)! Hepper litt på dere andre, jeg henger meg på igjen etter fødselen :)
 
Fremdeles i "null" her, det skyldes kvalmen tenker jeg-glad for det, for sist hadde jeg allerede lagt på meg rundt 5 kg i uke 9. Håper det fortsetter sånn (uten kvalme riktignok)! Hepper litt på dere andre, jeg henger meg på igjen etter fødselen :)
Så bra du fremdeles er i 0 :)
Ikke heng deg så mye på de første månedene etterpå dersom du skal amme, vil jo ikke at det skal gå utover melken heller
 
Deilig ikke øke så mye i svangerskapet men tenk på baby både nå og etterpå mens du ammer. Tiden går jo så fort og snart har du en ettåring stabbende rundt.
 
Hei jenter

Var at det er flere her som sliter litt for tiden (inklusive meg), og at flere av dere har veiing i morgen.
Ville bare ønske dere masse lykke til, og XXX for at i morgen blir VÅR dag :)
 
Hvor streng planlegger han å være?
Vel ketogen diett virker det som. Men kan hende han begynner neste helg istedenfor, vi får nemlig besøk imorgen [emoji23]

Jeg vurderer å ha lørdag og søndag med normal mat, tenker jo å ha to dager i mnd.

Passer bra i forhold til besøk og møte lillesøster I charlottenberg på søndag
 
Høres ut som en bra plan :D:p om du greier stå i mot selv da :stop:
Det er ikke noe problem ihvertfall [emoji4] lagd flere høy karbo kaker etter jeg begynte og ikke følt trang til å spise [emoji16] det verste var å ikke spise deigen men greide å unngå det [emoji23][emoji23][emoji23]
 
Hei jenter

Var at det er flere her som sliter litt for tiden (inklusive meg), og at flere av dere har veiing i morgen.
Ville bare ønske dere masse lykke til, og XXX for at i morgen blir VÅR dag :)
Krysser fingrene for det! Vil gjerne også få et fint tall imorgen, kommer til å veie meg i natt da siden jeg jobber tidlig imorgen
 
Det er ikke noe problem ihvertfall [emoji4] lagd flere høy karbo kaker etter jeg begynte og ikke følt trang til å spise [emoji16] det verste var å ikke spise deigen men greide å unngå det [emoji23][emoji23][emoji23]

Flink du er :D

Kakedeig er digg :rolleyes:
 
Back
Topp