Skravletråd

Oppgangen fortsetter![emoji31][emoji33] +0,3 denne uka... Jeg fatter ikke hvordan det går ann?![emoji15]
Målebånd???
Sikker på at det ikke er muskler
 
Ned 0.2 kg og fornøyd med at det fortsatt går nedover [emoji4]

Fant ut igår at det nå er kun 3 kg som skiller mellom mannen og meg, så jeg bestemte meg for at jeg skal veie mindre enn han for vil jo også prøve å gå ned i vekt [emoji16]
 
Ble +1,4 kg i dag.
Vel, da har jeg hvertfall noe å jobbe med :p

Vel, du var forbredt og vet hvorfor. Er litt tøft med de siste kiloene - sitter godt på og motivasjonen kan røyne på. Men du vet hva som funker og så får du fokusere på ALLE kiloene du har mistet og den nye kroppen og ikke minst formen du har etablert og legge siste par ukene bak deg.
Masse lykke til :D har trua på deg jeg :p
 
Ned 0.2 kg og fornøyd med at det fortsatt går nedover [emoji4]

Fant ut igår at det nå er kun 3 kg som skiller mellom mannen og meg, så jeg bestemte meg for at jeg skal veie mindre enn han for vil jo også prøve å gå ned i vekt [emoji16]

Ned er ned og en slik reise går jo i bølgedaler.
Lykke til med å "slå" mannen - en kjekk motivasjon:D
 
Jupp. Jeg vurderer å innføre 2 dager i mnd (etterhverandre) hvor jeg bryter med dietten [emoji4]

Ikke så dumt tror jeg - kontrollerte utskeielser som man kan glede seg til. Ikke lett bare være "flink pike" :rolleyes:
Jeg hverken var eller er det og tror det har vært med på at jeg har holdt ut:D
 
Ned 0.2 kg og fornøyd med at det fortsatt går nedover [emoji4]

Fant ut igår at det nå er kun 3 kg som skiller mellom mannen og meg, så jeg bestemte meg for at jeg skal veie mindre enn han for vil jo også prøve å gå ned i vekt [emoji16]
Hurra for 0,2 kg og konkurranse i heimen.
Du prøver å gå forbi, han prøver å holde deg unna :)
 
Jupp. Jeg vurderer å innføre 2 dager i mnd (etterhverandre) hvor jeg bryter med dietten [emoji4]
Har ikke noen faste dager, men noen ganger passer det å ta en sprekk, selvfølgelig ikke for ofte.
Som regel kommer mine i forbindelse med reiser hvor jeg ikke har like god kontroll på kosthold og trening.
Skal til Bergen om litt under 2 uken, men da er det litt for kort tid siden forrige gang så da må jeg prøve å være streng og få inn litt trening mens jeg er der
 
Ned er ned og en slik reise går jo i bølgedaler.
Lykke til med å "slå" mannen - en kjekk motivasjon:D
Etter så mange år hvor jeg veier mer enn han er dette en grei motivasjon ja [emoji6]

Ja så er fornøyd bare det er ned ihvertfall [emoji4]
 
Ikke så dumt tror jeg - kontrollerte utskeielser som man kan glede seg til. Ikke lett bare være "flink pike" :rolleyes:
Jeg hverken var eller er det og tror det har vært med på at jeg har holdt ut:D
Tror det jeg også, samtidig kan ikke utskeielsene komme oftere heller pga ketose, så får planlegge de dagene godt [emoji4]
 
Har ikke noen faste dager, men noen ganger passer det å ta en sprekk, selvfølgelig ikke for ofte.
Som regel kommer mine i forbindelse med reiser hvor jeg ikke har like god kontroll på kosthold og trening.
Skal til Bergen om litt under 2 uken, men da er det litt for kort tid siden forrige gang så da må jeg prøve å være streng og få inn litt trening mens jeg er der
Til nå har jeg hvert veldig opptatt av nett karbohydrater igjennom dagen selv på reise, hadde kun de dagene i Egypt men med å innføre 2 dager i mnd kan jeg jo velge om jeg vil gjøre det lettere ved reise, bursdagsfeiring eller type date night med mannen så vi kan gå på restaurang [emoji4]
 
Tror jeg bare skal kalle dette nedturens dag i dag :p
Ikke nok med vekt oppgangen, men skjønner ikke hvordan jeg skal klare å komme meg over 10.000 skritt i dag.
Har ikke vært under siden 25. juli
 
Back
Topp