Skravletråd

Yes og velkjent. Kunne liksom spise to skoleboller eller en stor pose seigmenn før jeg skjønte hva jeg gjorde :rolleyes:
Kluet er å ha tilgjengelig lettvinn mat hele tiden og innta av denne før suget blir så stort at fornuften seirer.
Og ja, jeg vet og har erfart at dette er mye lettere å si enn å gjennomføre :wacky:
Veldig vanskelig :eek: Og når man sprekker "litt" er det så fristende å bare gi etter fullstendig.
 
Tror jeg bare skal kalle dette nedturens dag i dag [emoji14]
Ikke nok med vekt oppgangen, men skjønner ikke hvordan jeg skal klare å komme meg over 10.000 skritt i dag.
Har ikke vært under siden 25. juli
Fullstappet dag?

Kjedelig å ikke kunne gå over 10.000 da
 
Nå skal jeg snart ordne medlemskap i lokale svømmehallen, der er det også et lite treningsrom med noen tredemøller osv. Litt ugunstige åpningstider men satser på å bruke de tidlig 1-2 ganger i uka også svømme kanskje med ungene på søndager [emoji4]
 
Mer det at jeg var redd for veldig mye mer :p
Og jeg har gått ned veldig mye, så vet hvordan jeg skal fikse det igjen.
Har også kommet til det stadiet hvor det er greit å begynne å undersøke hvor grensen går ved tanke på å holde vekten.
Selvfølgelig, overspise i 1,5 uker med lite trening er ikke den beste taktikken :p

Hehe, ja dette kontrollerer du fint inn igjen[emoji2]
 
Ned 0.2 kg og fornøyd med at det fortsatt går nedover [emoji4]

Fant ut igår at det nå er kun 3 kg som skiller mellom mannen og meg, så jeg bestemte meg for at jeg skal veie mindre enn han for vil jo også prøve å gå ned i vekt [emoji16]

Klapper for nedgang[emoji1][emoji122]
 
Nå skal jeg snart ordne medlemskap i lokale svømmehallen, der er det også et lite treningsrom med noen tredemøller osv. Litt ugunstige åpningstider men satser på å bruke de tidlig 1-2 ganger i uka også svømme kanskje med ungene på søndager [emoji4]

Det blir jo supert :p
 
Veldig vanskelig :eek: Og når man sprekker "litt" er det så fristende å bare gi etter fullstendig.

Yes - ikke enkelt når kroppen skriker etter raske karbohydrater. Men det er mye vane også så prøv å bryte mønstret og planlegg noen utskeielser i blant. Det gir følelse av kontroll.
 
Back
Topp