Skravletråd

Takk ❤ Det har gått litt bedre etter at jeg fikk luftet meg litt her. Jeg har skikkelig ulvehunger i denne ammingen altså. Må heller spise masse skikkelig mat da, i stedet for boller og sjokolade liksom.

Så bra du er på "sporet" igjen :D jeg slet også med voldsomt søtsug i ammeperiodene - antagelig blodsukkeret som går i bånn. Så ja, kjør på med mye sunn mat og ofte.
 
Så bra du er på "sporet" igjen :D jeg slet også med voldsomt søtsug i ammeperiodene - antagelig blodsukkeret som går i bånn. Så ja, kjør på med mye sunn mat og ofte.
Det går til tider litt for lang tid mellom måltidene ja :rolleyes: Da er det lett å få det for seg at jeg skal trille til butikken en liten tur. Ender opp med feil type mat da
 
Det går til tider litt for lang tid mellom måltidene ja :rolleyes: Da er det lett å få det for seg at jeg skal trille til butikken en liten tur. Ender opp med feil type mat da

Yes og velkjent. Kunne liksom spise to skoleboller eller en stor pose seigmenn før jeg skjønte hva jeg gjorde :rolleyes:
Kluet er å ha tilgjengelig lettvinn mat hele tiden og innta av denne før suget blir så stort at fornuften seirer.
Og ja, jeg vet og har erfart at dette er mye lettere å si enn å gjennomføre :wacky:
 
Haff nå har jeg bare lyst til å gi opp. Har gått på flere smeller i det siste så jeg måtte sjekke vekta i morges. Og nå er den tilbake til start for å si det sånn! :(

Sånn er det for oss alle, det går opp og ned her i livet[emoji4] Hold ut! Dette klarer du fint![emoji2]
 
Oppgangen fortsetter![emoji31][emoji33] +0,3 denne uka... Jeg fatter ikke hvordan det går ann?![emoji15]
 
Hehe, flott innstilling[emoji1]
Mer det at jeg var redd for veldig mye mer :p
Og jeg har gått ned veldig mye, så vet hvordan jeg skal fikse det igjen.
Har også kommet til det stadiet hvor det er greit å begynne å undersøke hvor grensen går ved tanke på å holde vekten.
Selvfølgelig, overspise i 1,5 uker med lite trening er ikke den beste taktikken :p
 
Back
Topp