Skravletråd

Etter helgen på fjellet orker jeg ikke en ordentlig treningstur i kveld.
Ble litt "trening" da.
Gikk ned til valglokalet og opp igjen, ca 3,9 km hver vei, og nesten bare oppover hjem igjen.

Har forhåndsstemt, men hadde helt glemt at det også var folkeavstemning i kommunen om kommunesammenslåing.

Det ble jo en god tur det[emoji1] og viktig!
 
Bra han ser du er i endring og fint om han henger seg på for lettere gjennomføre om begge tenker sunt
Tja vet ikke helt det siste.

Jeg styrer jo med diett osv, tviler på at han vil prøve den siden han er helt avhengig av brød og ris, samtidig med to barn og null barnepass må vi være aktive hver for oss.

Eneste dagen vi kunne hvert aktive begge to blir søndag og da velger vi heller å slappe av eller finne på noe med barna [emoji54]
 
Så bra! [emoji4]

Og alle så vel neste like ille ut?
Jeg hadde mørk bokse på så på avstand så jeg ikke så ille ut, verre med de som hadde lys bukse :p
Ja da, alle var like ille.
Ved tanke på hvordan gangen i hytta så ut etter 15 damer med gjørmete sko og bukser hadde kledd av seg er jeg veldig glad for at vask var inkludert i prisen på leien...
 
Kommer nok til å få et stort + på fredag.
Har ikke tid til å trene denne uken og da klarer jeg ikke kosthild helt samt at forrige uke var slem
 
Haff nå har jeg bare lyst til å gi opp. Har gått på flere smeller i det siste så jeg måtte sjekke vekta i morges. Og nå er den tilbake til start for å si det sånn! :(
 
Ingen tid til trening i dag på grunn av foreldremøte.
Hmmm, rett under 4 km til skolen, det er ikke langt, tror jeg lar bilen stå og tar en liten omvei hjemover...
 
Titter innom innimellom for å følge med på dere :) tross masse spising for å døyve kvalmen de siste dagene (både sunn og usunn mat) har ikke vekta rikka seg, er veldig glad for det.
 
Titter innom innimellom for å følge med på dere :) tross masse spising for å døyve kvalmen de siste dagene (både sunn og usunn mat) har ikke vekta rikka seg, er veldig glad for det.

Prøve å legge det bak deg og tenke fremover. Er litt sånn "tre skritt frem og to tilbake" denne prosessen men til slutt kommer man jo da til mål.
 
Man har noen oppturer og noen nedturer.
Enkelte perioder går det lett, andre går det trått.
Ikke gi opp, se fremover.
Dette SKAL du klare
Takk ❤ Det har gått litt bedre etter at jeg fikk luftet meg litt her. Jeg har skikkelig ulvehunger i denne ammingen altså. Må heller spise masse skikkelig mat da, i stedet for boller og sjokolade liksom.
 
Back
Topp