Skravletråd

Har de siste dagene hatt problemer med spenningshodepine og blitt naturlig lite med gåturer men fortsatt gått ned 800 gram så ihvertfall på vei ned igjen [emoji4]
Håper hodepinen snart slipper så jeg orker å gå ut igjen [emoji4]

Så bra med nedgang og god bedring med hodet!
 
Jeg har ikke veid meg i dag, men kan ikke tenke meg det var særlig endring.
Jeg hadde jo tanta forrige uke, og tydeligvis fører hormonspiralen til en merkelig tanteperiode nå, for fikk enda en liten runde til denne uka.

Men jeg har gått mye denne uka da, vært en innmari hektisk uke på jobb med mye sykdom. Det fører til mye ekstra løping og gåing på oss andre.

Så nå ligger jeg over 4 dager foran skjema til 300 000 skritt [emoji6]

Nesten 20 000 skritt idag, og det til tross for nesten 2 timers biltur til Oslo og noen timer på konsert. Men ble mye på jobb, og en del gåing i Oslo før konsert.

Gåing er kjempebra og hjelper godt!!
 
Jeg må ned i vekt:( eller i det minste klare å unngå å gå mer opp i vekt:( :(
Jeg sliter med lavt stoffskifte. Går på medisiner og blodprøvene ligger innenfor normalen, men jeg føler meg ikke helt frisk. Så og si hver gang jeg er litt fysisk aktiv, reagerer kroppen negativt:( En dag med litt aktivitet gir 2-3 dager helt knust med feberfølelse og vond hals. Dette er vistnok ganske typisk for sykdommen...
Min store svakhet er raske karbohydrater. Jeg elsker sjokolade:( I tillegg sliter jeg med at jeg er konstant sulten.
Det var dagens klage!
 
Jeg har ikke veid meg i dag, men kan ikke tenke meg det var særlig endring.
Jeg hadde jo tanta forrige uke, og tydeligvis fører hormonspiralen til en merkelig tanteperiode nå, for fikk enda en liten runde til denne uka.

Men jeg har gått mye denne uka da, vært en innmari hektisk uke på jobb med mye sykdom. Det fører til mye ekstra løping og gåing på oss andre.

Så nå ligger jeg over 4 dager foran skjema til 300 000 skritt [emoji6]

Nesten 20 000 skritt idag, og det til tross for nesten 2 timers biltur til Oslo og noen timer på konsert. Men ble mye på jobb, og en del gåing i Oslo før konsert.

Du er flink[emoji2] Såå masse skritt!!
Jeg kan skryte på meg 7000 igår[emoji23]
 
Jeg må ned i vekt:( eller i det minste klare å unngå å gå mer opp i vekt:( :(
Jeg sliter med lavt stoffskifte. Går på medisiner og blodprøvene ligger innenfor normalen, men jeg føler meg ikke helt frisk. Så og si hver gang jeg er litt fysisk aktiv, reagerer kroppen negativt:( En dag med litt aktivitet gir 2-3 dager helt knust med feberfølelse og vond hals. Dette er vistnok ganske typisk for sykdommen...
Min store svakhet er raske karbohydrater. Jeg elsker sjokolade:( I tillegg sliter jeg med at jeg er konstant sulten.
Det var dagens klage!

Kjipt når kroppen reagerer sånn[emoji20]
Sliter selv med sjokolade....er jo avhengig?![emoji85]
 
Du er flink[emoji2] Såå masse skritt!!
Jeg kan skryte på meg 7000 igår[emoji23]
Men på langt nær så mange i dag [emoji23]
Har 3500 nå ca [emoji23]

Men har tilbrakt en tid i bil da.

Var hjemme litt før 14, og nå er jeg på ikea og bytter den gardina. Frøkna er med, så nå sitter jeg utenfor lekelandet der og venter på henne [emoji13]
 
Men på langt nær så mange i dag [emoji23]
Har 3500 nå ca [emoji23]

Men har tilbrakt en tid i bil da.

Var hjemme litt før 14, og nå er jeg på ikea og bytter den gardina. Frøkna er med, så nå sitter jeg utenfor lekelandet der og venter på henne [emoji13]

Kan jo ikke bli like mange hver dag[emoji12]
 
Før jeg begynte denne ferden hadde jeg ekstremt mye vondt i ryggen.
Har en skade der som aldri kommer til å bli bra.

Etter jeg begynte har bekkenet etter forrige svangerskap blitt nesten helt bra, og har veldig sjeldent ryggsmerter
På grunn av forretningsreise og foreldremøte fikk jeg ikke trent på tirsdag og torsdag, og nå har ryggsmertene kommet tilbake.
Å som jeg gleder med til følelsen etter trening i kveld :)
 
Back
Topp