Skravletråd

Har vært en gi faen helg og nå angrer jeg virkelig.
Har skikkelig vondt i magen, og hele kroppen er uggen.
Skjønner virkelig ikke hvordan jeg kunne leve slik før
 
Har hatt en flott og koselig helg men både god mat, litt vin og litt snop, men også deilig tur i dag og mye uteliv pluss shopping i går. Kjøpte meg acne jeans i 29 tommer :D, tre kjoler og noen topper pluss ny vårfrakk.
Så moro å føle seg vel og ny :p
 
Har hatt en flott og koselig helg men både god mat, litt vin og litt snop, men også deilig tur i dag og mye uteliv pluss shopping i går. Kjøpte meg acne jeans i 29 tommer :D, tre kjoler og noen topper pluss ny vårfrakk.
Så moro å føle seg vel og ny :p
Det kan jeg tenke meg var en god følelse [emoji16]

Har en del jakker og ander klær liggende fra jeg var 54 kg jeg, kunne vært moro å komme inn i dem igjen [emoji23]
Men det er altså... 30 kg ned [emoji23]
 
Neida, ingenting er umulig [emoji6]

Men da må nok motivasjonen bli enda bedre [emoji6]

Jeg har ikke det som mål nå i første omgang iallefall. Jeg får ta 10 og 10 om gangen [emoji6]

Det er smart ha delmål som ikke føles så umulige å nå.
Jeg har også hatt det denne gangen og tillat meg å være glad og fornøyd hver gang vekten har vist litt mindre enn forrige uke uten tenke så mye på hvor mye jeg burde ned.
 
Det er smart ha delmål som ikke føles så umulige å nå.
Jeg har også hatt det denne gangen og tillat meg å være glad og fornøyd hver gang vekten har vist litt mindre enn forrige uke uten tenke så mye på hvor mye jeg burde ned.
Ja jeg kan ikke ha for store krav eller mål, da går det ikke..

Og i helga har jeg kost meg.

Men jeg får fortsette nå denne uka og være flink, så håper jeg det hjelper.
Og hvis jeg fortsetter å få godt med skritt nå, som jeg har gjort hittil i mars så hjelper det og. I tillegg at jeg klarer å få begynt å trene litt.
 
Ja jeg kan ikke ha for store krav eller mål, da går det ikke..

Og i helga har jeg kost meg.

Men jeg får fortsette nå denne uka og være flink, så håper jeg det hjelper.
Og hvis jeg fortsetter å få godt med skritt nå, som jeg har gjort hittil i mars så hjelper det og. I tillegg at jeg klarer å få begynt å trene litt.

Masse lykke til!!! Du tenker slik jeg har tenkt underveis denne gangen - og det har funket som bare det :D
 
Masse lykke til!!! Du tenker slik jeg har tenkt underveis denne gangen - og det har funket som bare det :D
Ja jeg har vært gjennom denne reisen flere ganger, men da gått på lavkarbo. Samboer har vært mye i ketose. Eller vi har vært innom lchf-dietten.

Men nå, med to barn, så funker ikke det på samme måte. Det er ikke mulig å klare å holde det på lavkarbo hele tiden. Og jeg slet mye med ketosehodepine, for jeg gikk ut og inn av ketose hver dag. Jeg må ligge over 50 gram karbohydrater om dagen for å ikke være i ketose.

I tillegg så vet vi jo nå at vi ikke klarer å holde den dietten/kostholdet i evig tid; vi har sprukket hver gang etter et halvt år. Og da er det ingen vits.

Må finne en måte å holde seg på, med lov til å unne seg litt i helgene.

Jeg har gått ned hhv 10 og 14 kg de to gangene vi har gått på lavkarbo, (den siste gangen mellom svangerskapene), så jeg vet at jeg kan hvis jeg vil. Nå vil det jo sikkert ta lenger tid hvis jeg ikke går for lavkarbo, men det får være det samme. Jeg må kunne klare å gjennomføre og holde det.
 
Ja jeg har vært gjennom denne reisen flere ganger, men da gått på lavkarbo. Samboer har vært mye i ketose. Eller vi har vært innom lchf-dietten.

Men nå, med to barn, så funker ikke det på samme måte. Det er ikke mulig å klare å holde det på lavkarbo hele tiden. Og jeg slet mye med ketosehodepine, for jeg gikk ut og inn av ketose hver dag. Jeg må ligge over 50 gram karbohydrater om dagen for å ikke være i ketose.

I tillegg så vet vi jo nå at vi ikke klarer å holde den dietten/kostholdet i evig tid; vi har sprukket hver gang etter et halvt år. Og da er det ingen vits.

Må finne en måte å holde seg på, med lov til å unne seg litt i helgene.

Jeg har gått ned hhv 10 og 14 kg de to gangene vi har gått på lavkarbo, (den siste gangen mellom svangerskapene), så jeg vet at jeg kan hvis jeg vil. Nå vil det jo sikkert ta lenger tid hvis jeg ikke går for lavkarbo, men det får være det samme. Jeg må kunne klare å gjennomføre og holde det.

Jeg har spist vanlig norsk mat, men prøvd å velge relativt magert og inntatt mye grønt. Har også unngått raske karbohydrater i det daglige og lagt inn litt extra med magre proteiner. Samtidig har all mat/snop/kaker etc vært lov - bare mye sjeldnere og i mindre mengder enn før. Det har funket her og faktisk har det ikke vært så vanskelig denne gangen. Har nok vært motivert på riktig måte.
Må legge til at jeg har hatt stort fokus på aktivitet og trim - det har hjulpet meg mye!!!!
 
Back
Topp