Skravletråd

Har hatt en flott og koselig helg men både god mat, litt vin og litt snop, men også deilig tur i dag og mye uteliv pluss shopping i går. Kjøpte meg acne jeans i 29 tommer :D, tre kjoler og noen topper pluss ny vårfrakk.
Så moro å føle seg vel og ny :p

Så deilig å shoppe nye klær![emoji2] vel fortjent!
 
Ingen trening tirsdag men i dag ble det 8 km med jogg og gange og noen skikkelige motbakker. Pluss mage og armer når jeg var inne igjen.
 
Halvveis i mars og har 340 skritt. Blir det ny personlig rekord for meg denne måneden? Tror jeg skal prøve på det. Vær og temperatur og lys innbyr til mye aktivitet.
 
Fortsatt ikke i gang med treninga... men vinteraktivitetsuke på jobb gir litt ekstra aktivitet i det minste :p Plages en del med magen for tiden, så blir mye sofasliting etter jobb :/
 
Har de siste dagene hatt problemer med spenningshodepine og blitt naturlig lite med gåturer men fortsatt gått ned 800 gram så ihvertfall på vei ned igjen [emoji4]
Håper hodepinen snart slipper så jeg orker å gå ut igjen [emoji4]
 
Forrige helg hadde jeg en "gi faen"-helg, tante vekten kom, fikk ikke til treningen på tirsdag og torsdag og har hatt en overnatting på hotell.
Dere kan jo gjette på hvordan det gikk.
+0,9 kg
Uansett, ser at jeg har hatt en koselig uke og tar det til etterretning, og ferdig med det
 
Fortsatt ikke i gang med treninga... men vinteraktivitetsuke på jobb gir litt ekstra aktivitet i det minste :p Plages en del med magen for tiden, så blir mye sofasliting etter jobb :/

Trening funker best når man er i form[emoji4] god bedring!
 
Har de siste dagene hatt problemer med spenningshodepine og blitt naturlig lite med gåturer men fortsatt gått ned 800 gram så ihvertfall på vei ned igjen [emoji4]
Håper hodepinen snart slipper så jeg orker å gå ut igjen [emoji4]

God bedring til hode![emoji4]
Og hurra for nedgang!
 
Forrige helg hadde jeg en "gi faen"-helg, tante vekten kom, fikk ikke til treningen på tirsdag og torsdag og har hatt en overnatting på hotell.
Dere kan jo gjette på hvordan det gikk.
+0,9 kg
Uansett, ser at jeg har hatt en koselig uke og tar det til etterretning, og ferdig med det

Bra det kommer nye uker![emoji4]og bra du har koset deg!
 
Jeg har ikke veid meg i dag, men kan ikke tenke meg det var særlig endring.
Jeg hadde jo tanta forrige uke, og tydeligvis fører hormonspiralen til en merkelig tanteperiode nå, for fikk enda en liten runde til denne uka.

Men jeg har gått mye denne uka da, vært en innmari hektisk uke på jobb med mye sykdom. Det fører til mye ekstra løping og gåing på oss andre.

Så nå ligger jeg over 4 dager foran skjema til 300 000 skritt [emoji6]

Nesten 20 000 skritt idag, og det til tross for nesten 2 timers biltur til Oslo og noen timer på konsert. Men ble mye på jobb, og en del gåing i Oslo før konsert.
 
Back
Topp