Skravletråd

Handleturen gikk som det måtte gå. Kjøpte en bukse i størrelse 46 og ble så deppa at jeg spiste en hel chipspose.. ja, det var jo lurt:( Ble så skuffet at jeg gikk meg en lang tur....
Vet du hva, det skjønner jeg utrolig godt.
Men gjort er gjort, og spist er spist.
Ikke noe å gjøre med det.
Nå gjelder det å se fremover ikke bakover.
 
Damene står på! Dere er dyktige altså. :D Jeg kjenner jeg trenger noen som kan sparke meg bak innimellom, spesielt de dagene jeg er sliten og treningen blir mer et ork. Tenker å melde meg opp til slankekrigen som har oppstart snart. Kan jeg spørre dere fordelene og ulempene med å være med der/her? Ettersom dere har valgt å stå utenfor slankekrigen? Blir det FOR mye press igjen, eller? :)
Er litt for skjellige grunner til at jeg har valgt å stå utenfor.

Er litt med at jeg har lyst til å gjøre dette i mitt eget tempo, og logge ting når det passer meg best.
Ok, så har man en dårlig uke en gang i blant, her blir man ikke hevet ut for det, her kan man syte litt og få støtte når man trenger det.
Er litt med at her er vi en gjeng som henger sammen på vår egne vilkår og kan komme og gå som vi vil.
 
Handleturen gikk som det måtte gå. Kjøpte en bukse i størrelse 46 og ble så deppa at jeg spiste en hel chipspose.. ja, det var jo lurt:( Ble så skuffet at jeg gikk meg en lang tur....

Kjedelig å bli så skuffet...[emoji20] ingen god følelse!! Sender deg en klem[emoji173]
 
Jaja en uke siden jeg fikk trent nå fikk spenningshodepine som ble så ille at jeg for det meste har prøvd å unngå smerter siden de var der 24 timer i døgnet og smertestillende ikke har hjulpet så bra. Var hos legen igår og fikk noen sterkere saker så håper jeg snart er med igjen [emoji4]
Positive er st jeg også har slittet med div mat så sjokolade og lignende blir jeg kvalm [emoji54]
 
Jaja en uke siden jeg fikk trent nå fikk spenningshodepine som ble så ille at jeg for det meste har prøvd å unngå smerter siden de var der 24 timer i døgnet og smertestillende ikke har hjulpet så bra. Var hos legen igår og fikk noen sterkere saker så håper jeg snart er med igjen [emoji4]
Positive er st jeg også har slittet med div mat så sjokolade og lignende blir jeg kvalm [emoji54]

Håper du snart blir gode gamle Shadow igjen![emoji173]
Masse god bedring!
 
Jaja en uke siden jeg fikk trent nå fikk spenningshodepine som ble så ille at jeg for det meste har prøvd å unngå smerter siden de var der 24 timer i døgnet og smertestillende ikke har hjulpet så bra. Var hos legen igår og fikk noen sterkere saker så håper jeg snart er med igjen [emoji4]
Positive er st jeg også har slittet med div mat så sjokolade og lignende blir jeg kvalm [emoji54]
Så utrolig kjedelig.
Masse god bedring
 
Jaja, da ble jeg syk igjen... Vond hals, vondt i hodet og kroppen og feber. [emoji20]
Samboer er også syk, han ble det i går. Så i morgen får vi ligge og sove sammen hele dagen når ungene er på skole og bhg.
 
Det er helt sant. Var litt deppa i sted:(
Vet du hva, det var jeg også bestandig før.
Måtte gå i stor størrelse avdelingen og finne str. 56/58.....
Endte neste bestandig opp med å trøste-shoppe masse klær til ungene de ikke trengte
Men å så gøy det var når jeg hadde gått i alt for store klær så alt for lenge og måtte kjøpe meg noe nytt :)
 
Heihei!

Kan jeg slenge meg på her?

Jeg fødte for 2 mnd siden, la på meg 30 kg i svangerskapet. Har nå gått ned 20 av dem, og vil ned 15 til. De første 20 fikk jeg "gratis", måtte ikke jobbe for dem. Nå starter jobben!

For 8 år siden gikk jeg ned 40 kg vha trening og kosthold, så jeg vet hva det går i. Holdt vekten i alle år etter, +/- 5 kg.
 
Back
Topp