Skravletråd Smørblomst

Har en møkkauke med tanta på slep, er inne i en dårlig periode på personlige fronten. Har ikke noe å bidra med på challengen (jaja, husarbeid må jo gjøres uansett), og siden tanta er her så er nok ikke vekten medgjørlig heller

Hvordan går det med dere andre?

Huff:( høres ut som du har nok nå for tiden:nailbiting:
Desverre gjør ikke husarbeidet seg automatisk, her i huset tror de at de har privat hushjelp (de har nesten det også) tror kjøkkenet har jeg tatt 4 gang i dag:banghead: er det virkelig så vanskelig å sette inn etter seg i oppvaskskuffen?

Her hadde jeg besøk av tante+ vinterferie på hyttetur sist uke, så resultatet var deretter:oops: så satser på litt nedgang denne uken:angel11 Skal ha dåp på søndagen så er ikke sikkert vekten har gått ned pga stress. Plutselig ble det travelt:smiley-angelic006 hadde vært lurt å startet tidligere med å få ting på plass:smiley-ashamed008
 
Har ikke oversikt over challengen, men vil nå bare si at alle poeng teller, så har dere noe så heng dere på!

Jeg har feks gjort husarbeid noen dager, snopefri er jeg alltid og spist rikelig frukt og grønt hver dag
 
Har ikke oversikt over challengen, men vil nå bare si at alle poeng teller, så har dere noe så heng dere på!

Jeg har feks gjort husarbeid noen dager, snopefri er jeg alltid og spist rikelig frukt og grønt hver dag

Fylt inn, og er så stolt over meg selv som ikke har spist sjokolade siden mandag:joyful::happy: spent på vekten i morgen:nailbiting: men nå er det natta her:goodnight
 
Beklager så mye!!! Jeg var på jobb fra 05 til 19 i går. Helt krise!!
Lykke til videre jeg heier på dere
 
Oi, beklager! Men her har ting gått i ett de siste dagen og med TR som er helt grusom denne gangen. Har veiing og slankekrigen gått i glemmeboka.

Masse lykke til videre [emoji173]️
 
Fytti f... sjuk igjen. Halsbetennelse denne gangen. Akkurat nå sitter det akkurat på stemmebåndet og kjenner det kribler nedover i luftveiene. Dritt
 
Hvordan går det damer?
Her hadde vi dåp på søndagen og har hatt tre dager med etterlag med venner. Ryker sikkert denne uka, tør ikke å gå på vekten for å se hvilken skade det har gjort:banghead:
 
Vi er jo nesten ingen igjen :woot:

Her har jeg vært sjuk og ungene sjuke og jeg har gått hjemme med dem i går og i dag og i morgen har jeg meldt egen sjukdom så da var det den uka :hungover:

Jeg har ikke testveid denne uka, men vet at jeg ikke har gjort noe ulovlig. Spiser aldri snop utenom bittelitt i helgene, middager frister lite når jeg er syk. Tok meg en Underberg i går kveld da for å forsøke å forgifte bassiluskene :finger: men er vel bare preventivt det kan hjelpe :joyful:

Har niks og null på challengen tror jeg. Har blitt mye husarbeid hjemme med sjuke unger da, men tror det var tatt vekk denne uka?
 
Vi er jo nesten ingen igjen :woot:

Her har jeg vært sjuk og ungene sjuke og jeg har gått hjemme med dem i går og i dag og i morgen har jeg meldt egen sjukdom så da var det den uka :hungover:

Jeg har ikke testveid denne uka, men vet at jeg ikke har gjort noe ulovlig. Spiser aldri snop utenom bittelitt i helgene, middager frister lite når jeg er syk. Tok meg en Underberg i går kveld da for å forsøke å forgifte bassiluskene :finger: men er vel bare preventivt det kan hjelpe :joyful:

Har niks og null på challengen tror jeg. Har blitt mye husarbeid hjemme med sjuke unger da, men tror det var tatt vekk denne uka?
Husarbeid er på lista :) Nivå 1.
 
Kan jeg få søke om å fortsette?

Oppdaterer vekten min sånn i tilfelle jeg får medhold :banghead:
 
Lagledere sammen med krigleder... men VELDIG god grunn. Jeg vet ikke hva som er det liksom. Har bare ikke vært på nett i dag. Bokstavelig og i overført betydning :depressed:
Kan hende den beste det. Hadde vært i går, hadde jeg nok ikke levert heller:meh:
Har ikke vært med på dette tidligere, så får se hva miniMe80 sier ang grunnen;)
 
Back
Topp