Skravletråd for oss prøvere!

Endelig helg! Og her har sola varmet i hele dag og kom hjem til krokus som hadde blomstret i kassa på verandaen :)

Åh, heldig! Må få se bilde. :) Gleder meg sykt til vi kan begynne å plante ute, men det snødde senest i dag, så tror jeg kan se lenge etter blomstring utendørs... :shifty:
 
Så koselig når det blomstrer :) Heldig dere er med været i dag da :) Kos deg og god helg!

Tenkte på deg når jeg kom over denne. :wtf:

e7f6a7eeb52f176f9751dcb9084963f5.jpeg
 
Her har det spira en stund men ingen blomster før nå :) så kjipt med snø!:dead: Hvor i landet bor du? ;)
Vis vedlegget 223714

Åh, så fint. :)

Bor i Trøndelag, her har det snødd siden fredag! Snøen la seg til og med ei lita stund ila. helga, men er heldigvis borte igjen i dag. Hva SKJER med den globale oppvarminga? Snø i slutten av april! Så lenge jeg har snø til påska, er jeg fornøyd, men nå er den over, så da takker jeg NEI! :p
 
Du kødder!!! :eek: Diplom-is?!? Har dem sitronfromasj? Da skal jeg jammen dra direkte rett bort på fabrikken etter jobb ila. uka! :D
Fant den på en Coop Marked butikk langt uti hutaheiti :D har ikke funnet den andre plasser :)
 
Nå vet jeg hvertfall at Diplom-is produserer sitronfromasj, så da må det være mulig å få tak i den på en eller annen måte! :D
Det må det :) Kan jo hende at de akkurat har begynt nå når det nærmer seg sommer. Sjekker med jevne mellomrom i butikkene vi handler i men ikke funnet det i de før.
 
Her er det vårlig, men kaldt. Spirer en del i bedene, jeg håper på masse sol de neste dagene så noen av tulipanene springer ut til visning.
 
Den er veldig god hvis den er litt halvfrossen ;)

Åh, jeg vet - nyyydelig... Mmm... Det har bare vært vanskelig å få tak i sitronfromasj her oppe i Trøndelag, men nå fikk jeg tips om at Diplom-is også fører sitronfromasj, og ikke bare Bjørn-is, så da kanskje økte muligheten for å få tak i det et hakk ekstra. ;)
 
Back
Topp