Skravletråd for oss prøvere!

4 rom ryddet og støvsugd :D
Nå tror jeg at jeg skal gjøre klar middagen også tar jeg de 3 siste rommene i morgen :)
 
Husarbeid her også idag. Rommene til guttene, gangene oppe og nede og badet har blitt tatt her idag [emoji846] imorgen blir det baking og vårt soverom tenker jeg [emoji1360]
 
I dag har jeg en sånn "utålmodig-dag"... Synes alt går så sakte! Aldri tenkt på det før når jeg ikke har hatt fokus på eller fulgt med på syklusen.. Merkelig hvordan ting forandrer seg når det plutselig betyr mye! All ære og sympati til dere som har prøvd i lang tid..[emoji1317]
 
Hei gjen alle prøvere [emoji846] jeg stikker (dessverre) en fot inn igjen til dere. Ul igår og idag (7+3) viste mest sannsynlig MA. Pga sykehusets prosedyre må jeg vente til over påske med ny kontroll og hjelp til å få det ut [emoji849][emoji20]
Jeg er 110% sikker på at det har gått galt, så ser virkelig ikke frem til denne ventetiden.
Kommer hoppende inn over påske når ting er helt avklart.
God påske alle sammen [emoji214][emoji213][emoji212][emoji272]
Så leit å høre.
Håper det kan gå greit å få ordnet opp i.
Kjenner følelsen.
 
Det positive med å vente prøvingen: vi har fått gjort masse i hagen nå som jeg ikke er gravid :D så da ser det ut til at vi kan bli ferdige før vi startet :) har hatt så lite energi i graviditetene mine [emoji14]
 
Back
Topp