Skravletråd desember

Omtrent som meg det

Bilde er fra da jeg var nokså gravid,7mnd. Det begynte å legge seg overalt da jeg sov og hadde glemt å flette det. Følte det bare var i veien. Men savner det litt når jeg ser tilbake, men det vokser ut igjen! Har hatt skikkelig kort også, men det er 7-8 år siden. Har lyst å spare, men tror jeg skal prøve meg på en kortkort frisyre før jeg gjør det.
 
Noe sånn.

Resten av dagen ikke heeeeeelt i samme ånd, men mellomste er nesten ferdig med julekortene hun skal lage. Eldste har litt mer igjen. De er igang med julegavene de skal lage, første produkt nærmest ferdig. Andre må vi se om vi får til i morgen. Ungene tror de har bedre tid enn de reelt sett har, for de vet ikke ar i kalenderen i morgen er det en kino-tur ;-)

Kino blir stas:D
Hva lager de?
 
God bedring fortsatt til tassen din:)
Jeg og eldste har vært på shopping idag... mannen reiser til svigers i morgen med julegaver, så jeg måtte handle de siste jeg manglet:)
Takk for det :) har hvert på julemarked i dag vi da, minste godt plassert i vogna og eldste som har sort belte i shopping fikk plukket ut mye vi egentlig ikke hadde planer om å kjøpe Haha
 
Kino blir stas:D
Hva lager de?
I dag har de perler julepynt, i morgen skal vi kanskje helst få laget tennbriketter (avispapir i stearin)

Kino er stas, vil jeg tro ja
 
God kveld :) vi er i gang med enda en juleaktivitet. Sjokolade hus :D veldig spent på hvordan dette går.
 
Handlet ting til jul, matvarer, blomster og juletre.
Bakt to sorter og nå står maten i ovnen.

Har jeg lov til å være sliten nå?
 
Back
Topp