Skravletråd desember

Syk storebror med 39.2 i feber og som bare skal kose, lillebror som hyler fordi han er på vei til å bli overtrøtt men ikke søren om han skal sove uansett hvor mye jeg ammer, bysser og står i.. og alene hjemme
 
Takk for det og Lige måde :) Gråter,why?:/ håper hodepinen gir seg
Jeg savner jenta mi vi mistet [emoji173] skjer på samme tid hvert år. Hjelper på at jeg ikke vil være gravid nå på en stund men heller nyte de 2 små jeg har som jeg er så heldig å få bli mamma til her [emoji173] den ble bedre så vi er ute en liten tur [emoji4] kom oss ut til slutt hihi
 
God formiddag :) her har vi hvert våkne en stund, så da har vi fått gjort litt her hjemme. En kraftig forkjøla lillebror prøver seg på en liten hvil, noe som hadde passet fint om han fikk til.
Har dere noen planer for dagen da?

God bedring fortsatt til tassen din:)
Jeg og eldste har vært på shopping idag... mannen reiser til svigers i morgen med julegaver, så jeg måtte handle de siste jeg manglet:)
 
Syk storebror som er så trøtt men skal absolutt ikke sovne. Ligger og gråter og gråter for han er så trøtt og sliten.
 
Du har allerde bakt??

Jeg syntes jeg var effektiv som har vasket en maskin klær og hengt opp og badet unger.... Bake har jeg ikke begynt å tenke på engang...

Ja :D idag tidlig.
Klesvasken derimot har jeg ikke vært så effektiv med idag.
 
God dag [emoji4] ønsker dere alle fin dag [emoji4] litt trøtt og vondt i hodet her. Men sånn går det når man sitter oppe langt på natt å gråter.... skal ikke la det ødelegge dagen [emoji3] vi skal snart ut. Hva vi skal tar vi når vi drar ut så er min kjære hjemme om 5 timer [emoji4][emoji173]

Hvorfor gråter du, søte du?:(
 
Hehe, effektiv morgen:p
Noe sånn.

Resten av dagen ikke heeeeeelt i samme ånd, men mellomste er nesten ferdig med julekortene hun skal lage. Eldste har litt mer igjen. De er igang med julegavene de skal lage, første produkt nærmest ferdig. Andre må vi se om vi får til i morgen. Ungene tror de har bedre tid enn de reelt sett har, for de vet ikke ar i kalenderen i morgen er det en kino-tur ;-)
 
ImageUploadedByBV Forum1481390073.134161.jpg
RonjaR: sånn ser det ut når jeg baker [emoji23][emoji23]
Husker du syns det var så koselig på et bilde jeg la ut for noen uker siden
 
Back
Topp