Skravletråd desember

Hva er det dere skal i morgen/idag? :)
Jeg skal til fysioterapeut, så skal jeg videre og handle siste rest av julegavene :)
 
DESEMBER :D

Flytting, IVF, jul.. Spennende måned ❤️
 
Hva er det dere skal i morgen/idag? :)
Jeg skal til fysioterapeut, så skal jeg videre og handle siste rest av julegavene :)
Slappe av hjemme med minstemann :)
Eldstemann blir henta i bhg av mormoren sin og skal ligge over der i natt, så blir vel så mannen og jeg lager en god middag sammen og koser oss med en film i kveld :)
 
God morgen! Her hadde jeg ei lys våken jente, som absolutt ikke skulle sove igjen... pleier vanligvis drøye lengst mulig i senga, så nærme som mulig kl 7. Men med ei så hoppende blid frøken, da må man stå opp. Idag skal vi på babysang i byen. Da busser vi ned til byen ☺️
 
God morgen! Her hadde jeg ei lys våken jente, som absolutt ikke skulle sove igjen... pleier vanligvis drøye lengst mulig i senga, så nærme som mulig kl 7. Men med ei så hoppende blid frøken, da må man stå opp. Idag skal vi på babysang i byen. Da busser vi ned til byen ☺️
God morgen:D ha en super dag!
 
God morgen! Her hadde jeg ei lys våken jente, som absolutt ikke skulle sove igjen... pleier vanligvis drøye lengst mulig i senga, så nærme som mulig kl 7. Men med ei så hoppende blid frøken, da må man stå opp. Idag skal vi på babysang i byen. Da busser vi ned til byen ☺️
Kos dere i byen
 
Back
Topp