Skravletråd desember

Jule tider og bare 13 dager igjen av jobb. Så blir det kos helt til ny året.
 
Slappe av hjemme med minstemann :)
Eldstemann blir henta i bhg av mormoren sin og skal ligge over der i natt, så blir vel så mannen og jeg lager en god middag sammen og koser oss med en film i kveld :)
Så koselig :) Godt med litt alenetid også :D
 
God morgen! Her hadde jeg ei lys våken jente, som absolutt ikke skulle sove igjen... pleier vanligvis drøye lengst mulig i senga, så nærme som mulig kl 7. Men med ei så hoppende blid frøken, da må man stå opp. Idag skal vi på babysang i byen. Da busser vi ned til byen ☺️
Her har ikke lillegutt våknet enda :eek:
dere får kose dere på babysang.
 
Har en trøtt tass liggende vedsiden av meg, kanskje legge han og selv gå i dusjen. Så må jeg innom apoteket og kjøpe lusemiddel da frøkna har fått lus...
 
God morgen.

Desember.

Julemåneden

Og nå også bursdagsmåneden for min yngste.

Jeg elsker desember.

Eldstemann levert på skolen (ekkelt vær og jeg skulle uansett kjøre til bhg så vi tok omveien) og mellomste i bhg

Lillemor sover i bilstolen nede i gangen.

Jeg fikk tre små sjokolader i en pose fra min mann i kalender i dag. Ungene fikk hver sin lommebok. Og hver sin legokalender. Lillemor fikk en pepperkake og jeg fastslo at kalender trenger hun ikke, hun forsto ikke poenget. (men liker pepperkaker)

Vi leste første kapittel i "24 historier mens vi venter på julen", ei bok vi fikk i goboken for mange år siden og har kost oss med hver desember siden.

Senere i dag skal vi se snøfall og jul i Skomakergata. Det er frislipp på julefilmene til ungene så jeg regner med å se "Barbie, en helt fantastisk jul" en del ganger den neste måneden.

Jeg simpelthen elsker desember.

Nå skal jeg sette igang vaskemaskinen og fylle opp oppvaskmaskinen og se om jeg får satt på den også. For hverdagen fortsetter også i desember. Jeg skulle gjerne gått lang (pokemon) tur med vogn og hund i dag, men vi får se på været hva jeg gidder. Også hvor lenge hun sover nå, hva hun skal sove senere.

Også har jeg en liste. Lang som et vondt år. Var ment som en "en ting om dagen, så er jeg klar til jul", men opptelling av dager og punkter tilsa allerede da mer 1,5 ting hver dag så blir jeg klar til jul
Litt lite er strøket fra den, og litt ekstra lagt til. Og dagene går. Det er vel greit å sikte på to ting fra lista hver dag, så kan jeg bli i rute til å stresse som en gal lille julaften likevel... ;-)

Fremdriften vil trolig for motivasjonen som ligger i "noen ser om jeg gjør det" legges i juletråden min.
 
Har en trøtt tass liggende vedsiden av meg, kanskje legge han og selv gå i dusjen. Så må jeg innom apoteket og kjøpe lusemiddel da frøkna har fått lus...
Usj da, lus er kjipe greier.
Lar seg jo behandle, jeg bare klør av tanken
 
Som et tegn på mulig lavere aktivitet på bv fremover

Jeg har deaktivert abb på alle leketrådene. Det er ikke tvil om at de var jeg med på bare for å sanke innlegg. Og det gidder jeg ikke. Det hadde en bismak. Og jeg velger det bort

Mulig jeg sveiper innom der når jeg kjeder meg. Men... Heller skravle.
 
Back
Topp