Skravletråd desember

Huff håpe de forsvinner fort. Det har vi enda ikke hatt i hus

Første gangen her, hatt litt "angst" for å få det i hus. Men nå som de er her tar jeg det med knusende ro kjenner jeg Hehe
 
Høres ut som du har en travel måned :eek: men håper du klarer og ta det med ro, og slappe av litt innimellom også :)
Ingen fare.

Jeg er hjemme med ei jente på 11 mnd. Jeg får ikke gjort så mye hver dag. Det er derfor jeg har listen med "litt hver dag" så det skal komme seg litt i orden.

Men mest av alt koser vi oss i desember :)
 
En grunn til at jeg ønsker å ikke gjøre alt lille julaften (men en del blir det. Og alle tre ungene skal være noen timer sammen med mine foreldre den dagen så da skal jeg stå på) er at svigermor kommer på førjulsbesøk. Hun kommer ikke til jul for da får hun ikke fri, men 14-19 desember. Og ferdig til jul skal jeg ikke ha det da, vi pynter ikke til jul så tidlig, men helst fått det rent og ryddig i deler av huset i alle fall tenker jeg.
 
Vi har vært på 1 årskontroll:)
Alt vel?

Vi skal på 11 mnd kontroll med vaksine (den de egentlig skal ha når de er et år) i morgen. Spent på hvor stor hun har blitt. Ikke vært der siden hun var åtte mnd.
 
Her bare dukker det opp stink bomber, uten forvarsel eller noe :p

Du er i gang med listen for i dag da :)
Men hva er dagens gjøremål?

Har egentlig litt å gjøre i dag jeg også, må bare få rumpa opp nå som småen har sovna..
Snuppa her vil ikke sove mer enda.

Men vaskemaskin er ferdig, og venter på at jeg skal henge opp og sette på nytt. Oppvaskmaskin venter på å tømmes.

Ungene skal få finne ut hva de har av nisselue og evt nisseklær så vi er klare for julekort og nissefest som kommer.

Må tenke ut når guttungen skal komme hjem fra Sfo siden jeg har redusert til 10 timer i uka fra desember. Og har spurt mannen for å få vite hvor mye overtid han jobber i januar og februar, jeg er nemlig forespurt om å jobbe litt hjemmefra når det passer meg (har ulønnet perm egentlig) i årsoppgjøret...

I tillegg rydde et par av punktene fra lista for stua. Men den trøtte jenta som ikke vil sove gjør ikke dette så lett....
 
Snuppa her vil ikke sove mer enda.

Men vaskemaskin er ferdig, og venter på at jeg skal henge opp og sette på nytt. Oppvaskmaskin venter på å tømmes.

Ungene skal få finne ut hva de har av nisselue og evt nisseklær så vi er klare for julekort og nissefest som kommer.

Må tenke ut når guttungen skal komme hjem fra Sfo siden jeg har redusert til 10 timer i uka fra desember. Og har spurt mannen for å få vite hvor mye overtid han jobber i januar og februar, jeg er nemlig forespurt om å jobbe litt hjemmefra når det passer meg (har ulønnet perm egentlig) i årsoppgjøret...

I tillegg rydde et par av punktene fra lista for stua. Men den trøtte jenta som ikke vil sove gjør ikke dette så lett....

Nei ikke så lett å få gjort alt det om hu ikke vil sove. Funker det greit å jobbe hjemmefra syntes du da?
 
Som et tegn på mulig lavere aktivitet på bv fremover

Jeg har deaktivert abb på alle leketrådene. Det er ikke tvil om at de var jeg med på bare for å sanke innlegg. Og det gidder jeg ikke. Det hadde en bismak. Og jeg velger det bort

Mulig jeg sveiper innom der når jeg kjeder meg. Men... Heller skravle.
Samme her
Giddee ikke de mer
 
Back
Topp