Skravletråd desember

Takk for det :) har hvert på julemarked i dag vi da, minste godt plassert i vogna og eldste som har sort belte i shopping fikk plukket ut mye vi egentlig ikke hadde planer om å kjøpe Haha

Haha, koselig med julemarked da:D
 
Nå er jeg sliten og stolt av meg selv. Jeg er ingen kokk og er ikke veldig glad i å lage mat. Men nå har jeg lagd kokosmakroner, havreflarn, brune pinner og nå står det en banankake i ovnen. Nå har jeg beina høyt og drikker en juleøl.
 
Så kreative dere er:)
Litt gøy må man jo ha det [emoji318]

Det er nok av ting å ta fatt u i form av å rydde og vaske, vaske klær og brette klesvask som jeg nok må prioritere innimellom. Men litt gøy med ungene er også viktig
 
For endte gang etter vi fikk barn for barn for 2 år siden så prøver jeg og gubben og ha kvalitetstid med en bedre middag sammen etter at de små er lagt. For endte gang ender vi opp med urolige unger som sover urolig og vi springer skytteltrafikk mellom middag og barn som våkner konstant og gråter.
 
Så kreative dere er:)
Litt gøy må man jo ha det [emoji318]

Det er nok av ting å ta fatt u i form av å rydde og vaske, vaske klær og brette klesvask som jeg nok må prioritere innimellom. Men litt gøy med ungene er også viktig
 
Back
Topp