Skravletråd Blått lag våren 2020

Plan her er mest å bli mer aktiv, og roe ned på småspising. Ammer en på 4 mnd og er konstant sulten :bag:

Har trilla en times tur idag, og etter legging skal jeg bytte dekk på bilen. Trim det og syns jeg!
 
Jeg er jo sykemeldt pga ryggen. Så for min del blir det å spise litt bedre.. Heller flere mindre måltider på dagen enn å munche på kvelden. Å så være flink til å gå de 7000 skritta mine :angelic: man må alltid begynne et sted :happy::happy:
 
Har hatt min første hjemmetreningsøkt på aldri så lenge. Passer ikke sportsbh, og kjente godt at puppene er store og tunge. Blir vel bedre når de blir litt mindre og jeg får skvisa meg inn i en trenings bh o_O
 
I dag ble det lørdag på mandag fordi jeg drev med så mye rart i helga at jeg glemte å være usunn :wacky: så da ble det litt sjokolade og ostepop i dag, og en colaboks! Og med skikkelig dårlig vær ute så har det ikke blitt tur heller. Er vanligvis veldig konkurransedrevet så imorgen må jeg skjerpe meg! I mellomtiden så spiser jeg en liten sjokoladebit til :rolleyes:
 
Her har jeg klart en dag uten sukker, fikk meg en liten tur ut og en liten treningsøkt her hjemme. Litt over 6000 skritt i dag og det er bra for meg å være siden jeg egentlig sliter med å nå de 3500 skrittene til vanlig som er mitt daglige mål på fitbiten.
 
Jeg har kun skritteller på telefonen, så blir ikke helt riktig her. Den sier litt over 9600, men i starten på trilleturen lå den i vogna istedet for lomma, og det er ikke alle klærne mine som har lommer (og noen av de som har lommer har knapt plass til lypsyl). Så, går gjerne mer enn den sier.

Fikk bytta dekk på bilen også. Dog spiste jeg noe godsaker hos svigers idag, så ikke veldig flink der. :shifty:
 
12000 skritt her, men da ligger telefonen på kontoret hele arbeidsdagen, så det er nok minst det dobbelte sånn egentlig. Har ei sånn treningsklokke et eller annet sted, må se om jeg finner den. Kjørte 15 minutter bekkenbunnstrening, og 20 minutter pilates også. Det eneste jeg ikke er fornøyd med i dag er sjokoladesmellen. :arghh:
 
Nå er vi igang dere! :D
Om det ikke ble så mange poeng i dag, så et det ny dag i morgen. Husk å skriv inn på utfordringstråden. Øverst der står hvordan regne poeng:happy:
 
Jeg og mini sov helt til 9.30 idag! Det er ikke ofte det skjer. Vi har vært på trilletur, satser på det blir litt trening i kveld.
Jeg har bestilt meg en craft treningsbukse fra nett, den var helt forferdelig å ha på ! Det føltes ut som å ha en våtdrakt på, den var så tett. Måtte vrenge den av meg da vi kom inn, den satt nesten fast :yuck:.
 
Æsj, treningsbukser skal jo være myke og puste godt!


Har gått tur, med 8,2 kg baby i bæresele og sekk på ryggen. Og ikveld blir det maling av hus. Kjempegøy...
 
Det er nå lagt inn "UKE 0" i vekttråden (se hovedinnlegget i vekttråden) siden ingen skal ut av slankekrigen på fredag og vi har på en måte en restart. Så det betyr at man bare må registrere vekt og ikke noe som helst utregning :)
 
Orket ikke trening idag. Ble en god trilletur i formiddag, kanskje litt for lang - fikk så vondt i bekkenet. Har ikke vært plaget med det nå særlig før, så skjønner ikke hvorfor det skal verke nå!?

Går overaskende greit å ikke spise sjokolade. Eller andre søtsaker :happy:. Lavkarbo ble det ikke noe av, men har spist grove knekkebrød isteden for brød, og knasker gulrøtter og agurk på kvelden. Det er da suger for ettellerannet kommer snikende. Og te, med suketter. Da har jeg ikke hatt lyst på noe annet :smug:
 
Kostholdet er preget av søvnmangel her, så blir vel mye raske karbohydrater (ikke nødvendigvis godis). Men, trimmer hver dag!


Og å ha soverom i andreetasje og baby som våkner hyppig = mye løping i trapper. :hilarious:

Var egentlig dautrøtt og sliten etter legging, men dro kroppen ut og det er skikkelig deilig. Fuglene synger og vårfølelsen er her!

Største problemet nå er at jeg er for smal til gravidklærne og for tjukk til de vanlige klærne. :bag: Buksa jeg har på nå faller av snart. :p
 
Kostholdet er preget av søvnmangel her, så blir vel mye raske karbohydrater (ikke nødvendigvis godis). Men, trimmer hver dag!


Og å ha soverom i andreetasje og baby som våkner hyppig = mye løping i trapper. :hilarious:

Var egentlig dautrøtt og sliten etter legging, men dro kroppen ut og det er skikkelig deilig. Fuglene synger og vårfølelsen er her!

Største problemet nå er at jeg er for smal til gravidklærne og for tjukk til de vanlige klærne. :bag: Buksa jeg har på nå faller av snart. :p
Men et godt tegn at gravidklærne er for store iallefall :hilarious:. Fælt å være i midt i mellom, passer heller ikke mine vanlige klær. Har ikke lyst å kjøpe noe nytt som passer akkurat nå, for jeg skal jo tilbake der jeg var! Så nå er det kun jogge/treningsbukser og tigsht det går i.

Er jo i grunnen det jeg alltid går i når jeg tenker meg om..:p. Men har et mye større utvalg da, det bare er for smått akkurat nå.
 
Men et godt tegn at gravidklærne er for store iallefall :hilarious:. Fælt å være i midt i mellom, passer heller ikke mine vanlige klær. Har ikke lyst å kjøpe noe nytt som passer akkurat nå, for jeg skal jo tilbake der jeg var! Så nå er det kun jogge/treningsbukser og tigsht det går i.

Er jo i grunnen det jeg alltid går i når jeg tenker meg om..:p. Men har et mye større utvalg da, det bare er for smått akkurat nå.


Dongeribuksene er ikke så nøye å passe inn i for min del, men skallbuksene og lundhagsen derimot. Det er jo så svindyrt nytt også.
 
Ikke fått gjort så mye aktivitet som planlagt. Etter en liten treningsøkt på mandag er kroppen helt ødelagt men har klart en gå tur hver dag og to i dag så litt aktivitet er det :) Holdt meg unna snop så langt denne uka.
 
Ikke fått gjort så mye aktivitet som planlagt. Etter en liten treningsøkt på mandag er kroppen helt ødelagt men har klart en gå tur hver dag og to i dag så litt aktivitet er det :) Holdt meg unna snop så langt denne uka.

For vektnedgang er kosthold viktigste, og å gå en liten tur hver dag har stor helseeffekt. :)
 
Back
Topp