Skravletråd 2.0

Ahh hvilken genser til deg selv?;) farger på det du strikker nå da?:)

e84abc0aba0bb9853ae15de2121dd5e6.jpg

Her er armen min :)
Snøløven er blå med hvitt mønster
 
Rydda, vaska og lufta rommet til K, håper alle basilusker er ute [emoji14] Skal ta resten av huset også, må bare strikke litt først.. heheeeee
Dette er noe jeg skulle fått gjort også, men finner ikke krefter til det om dagene [emoji14] flink du!
 
Dette er noe jeg skulle fått gjort også, men finner ikke krefter til det om dagene [emoji14] flink du!

Takk! Men ho kasta opp på mandag, så følte jeg måtte :p resten av huset blir derimot nedprioritert ;)
 
Det er linket til i går ja. Blir spennede å få vite litt mer senere i dag.

Bedre det enn å mase hvert 10. minutt om at han kommer for sent på jobb om han ikke står opp asap [emoji14] hihi

Ooh :D så gøy! Har faktisk ikke tenkt på skjult her siden jeg kom så sent til gruppen.. det er ikke alltid like gøy [emoji14] alle er som regel så knyttet og kjent også kommer det en ny en som meg som ikke klarer å bli særlig kjent med folk
Krysser fingrene for at du får vite hva som skjer da!

Nja, er kanskje litt i etterkant, men trenger ikke bety noe :) og liker (håper) å tro at vi er ganske så inkluderende ^^

Skjult er jo litt mer for bilder og ting som blir litt private ;)
 
Kjøpte fiskekaker i går [emoji14] ikke dumt. Dampe noen grønnsaker til lillegutt, så blir det et greit måltid. Råkost er ikke noe for han [emoji14] men fikk veldig lyst på selv.
Nei, råkost er ingen favoritt for vår heller [emoji14] men brokkoli er alltid Yums
 
Takk! Men ho kasta opp på mandag, så følte jeg måtte [emoji14] resten av huset blir derimot nedprioritert ;)
Oh gru. Oppkast er ikke noe gøy..!
Nei, råkost er ingen favoritt for vår heller [emoji14] men brokkoli er alltid Yums
Råkost er som å se han spise sitron [emoji14] vittig
Krysser fingrene for at du får vite hva som skjer da!

Nja, er kanskje litt i etterkant, men trenger ikke bety noe :) og liker (håper) å tro at vi er ganske så inkluderende ^^

Skjult er jo litt mer for bilder og ting som blir litt private ;)
Kan ikke klage på dere akkurat :D
 
Oh gru. Oppkast er ikke noe gøy..!

Råkost er som å se han spise sitron [emoji14] vittig

Kan ikke klage på dere akkurat :D
Hahaha, har ikke prøvd sitron ennå - men råkost går inn og så Siver det rett ut.

Du skal forresten ha fått tilgang nå? :)
 
Krysser fingrene for at du får vite hva som skjer da!

Nja, er kanskje litt i etterkant, men trenger ikke bety noe :) og liker (håper) å tro at vi er ganske så inkluderende ^^

Skjult er jo litt mer for bilder og ting som blir litt private ;)

Oh gru. Oppkast er ikke noe gøy..!

Råkost er som å se han spise sitron [emoji14] vittig

Kan ikke klage på dere akkurat :D

Jeg kom også en stund etter, men det var ikke noe problem! Veldig inkluderende gjeng! :D men jeg trives nok best på skjult.. :p
 
Er det ikke deilig med de dagene ungen bestemmer seg for at "i dag skal jeg ikke gjøre annet enn å sutre!" I love it
 
Back
Topp