Skravletråd 2.0

Gode dager [emoji14] hadde en slik periode her.. slitsomt i lengden, men går heldigvis over

Jepp, o'happy days! Kjenner det blir litt godt med jobb igjen i morra :) Satser på at ho får en fin dag i bhg.
 
Er det ikke deilig med de dagene ungen bestemmer seg for at "i dag skal jeg ikke gjøre annet enn å sutre!" I love it
Herlig... Men man setter desto mer pris på de dagene hvor de smiler fra start til finish da ;)

Hvordan er formen hennes nå?
 
Endelig hjemme igjen. Så blir det å starte på middagen. Føler med de mødrene som skal rekke alt og føler de ikke får gjort nok nå
Kjenner litt på den, men i den forstand at jeg ikke får gjort stort.

Drar hjemmefra litt før 7, er hjemme ca 17.15. Så blir det gjerne middag, litt lek eller kaste ungen i badekaret - så skal jo han legge seg. Er begrenset med ting i huset som går an å fikse når han sover. Får jo vasket en del klær da, men alt annet faller jo på mannen :/
 
Kjenner litt på den, men i den forstand at jeg ikke får gjort stort.

Drar hjemmefra litt før 7, er hjemme ca 17.15. Så blir det gjerne middag, litt lek eller kaste ungen i badekaret - så skal jo han legge seg. Er begrenset med ting i huset som går an å fikse når han sover. Får jo vasket en del klær da, men alt annet faller jo på mannen :/
Vi har jo ikke barnehage ennå, og er spent på hvordan det blir når han begynner. Men får ikke gjort mye til hverken rydding eller vasking så lenge han er våken [emoji14] da blir all oppmerksomhet gitt til han.. også er jeg så sliten for tiden at alt blir nedprioritert.
Ok, satser på at det fungerer snart da :)
Krysser fingrene [emoji14] kanskje jeg må logge av app og på igjen
Jepp, o'happy days! Kjenner det blir litt godt med jobb igjen i morra :) Satser på at ho får en fin dag i bhg.
Min er så kosete og vil helst være med på alt, så er spent på hvordan han blir i barnehagen [emoji14]
 
Jepp! Vi har akkurat hatt omgangssyken alle tre, og har en ellers stressende hverdag med tidsklemme - men bra altså! :) med dere da?

Oj det er ikke noe gøy :eek: godt dere er kvitt det igjen nå:)
Hvordan går det i nytt hus? :) eller det er Kansje ikke så nytt lenger?

Jo her holdes hodet så vidt over vannet. Begynner å komme seg må heldigvis :)
 
Oj det er ikke noe gøy :eek: godt dere er kvitt det igjen nå:)
Hvordan går det i nytt hus? :) eller det er Kansje ikke så nytt lenger?

Jo her holdes hodet så vidt over vannet. Begynner å komme seg må heldigvis :)

Har bodd her i 6mnd, så relativt nytt vil jeg si :) går kjempebra! Føler vi har kommet hjem - veldig deilig! :)

Så bra! Har mini begynt i bhg?
 
Har bodd her i 6mnd, så relativt nytt vil jeg si :) går kjempebra! Føler vi har kommet hjem - veldig deilig! :)

Så bra! Har mini begynt i bhg?

Åh det er deilig da :D :D

Ja han har startet :D han begynte i slutten av september å stortrives :D lille tulla de da? :)
 
Back
Topp