Skravletråd 2.0

Her er det ofte motsatt ;) og han blør alltid neseblod når jeg har skifta på senga..
Har vært slik her også [emoji14] samme dag det blir byttet på, så blør han og må bytte på senga igjen. Da er klokken som regel 12 på natta også. Blir så glad når det skjer...
 
Har vært slik her også [emoji14] samme dag det blir byttet på, så blør han og må bytte på senga igjen. Da er klokken som regel 12 på natta også. Blir så glad når det skjer...

Ja, jeg elsker det...
 
Huff da, ikke bra. Hatt det en gang før. Men hadde visst klart å nyse, så veggen var fin og rød..

Er det linket til det i går?
Våknet med metallsmak i munnen og blod i går, ansikt og pute :eek: neseblod i søvne! Poden hylte når han så meg
 
Huff da, ikke bra. Hatt det en gang før. Men hadde visst klart å nyse, så veggen var fin og rød..

Er det linket til det i går?
Det er linket til i går ja. Blir spennede å få vite litt mer senere i dag.
Hehe godt for noe mao ;)
Bedre det enn å mase hvert 10. minutt om at han kommer for sent på jobb om han ikke står opp asap [emoji14] hihi
Tok en random post, men har sendt melding til Tamara for tilgang til skjult, så får vi se om det ikke løser seg snart ;)
Ooh :D så gøy! Har faktisk ikke tenkt på skjult her siden jeg kom så sent til gruppen.. det er ikke alltid like gøy [emoji14] alle er som regel så knyttet og kjent også kommer det en ny en som meg som ikke klarer å bli særlig kjent med folk
 
Mannen lager alltid fiskekaker med råkost eller potetmos når han vil det skal gå raskt [emoji14]
Kjøpte fiskekaker i går [emoji14] ikke dumt. Dampe noen grønnsaker til lillegutt, så blir det et greit måltid. Råkost er ikke noe for han [emoji14] men fikk veldig lyst på selv.
 
Rydda, vaska og lufta rommet til K, håper alle basilusker er ute :p Skal ta resten av huset også, må bare strikke litt først.. heheeeee
 
Flink du er:) hva strikker du nå?

Snøløv :p Bestilling den også. Gleder meg til å bli ferdig med den, da er det genser til meg som står for tur :) Har strikka ferdig en arm på min.
 
Snøløv :p Bestilling den også. Gleder meg til å bli ferdig med den, da er det genser til meg som står for tur :) Har strikka ferdig en arm på min.
Ahh hvilken genser til deg selv?;) farger på det du strikker nå da?:)
 
Back
Topp