Skravletråd 2.0

En tråd i 'November 2015' startet av Totoro^-^, 14 Mar 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. Totoro^-^ Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Novemberlykke 2015 Høsthjerter 2017

Fant ikke den gamle i farta, så legger inn en ny jeg :)

På vei hjem fra jobb, sulten som bare rakkeren, men vi må hente pusekattene før vi får spist

2. SingerAlite Gift med forumet VIP Novemberlykke 2015

Storstress i dag for å rekke fastlegen, kommer dit og får dårlig nytt Storstress imorgen for å rekke en legetime på sykehuset. Og poden stakkar, han blir med.. må lage mat til han i kveld, så slipper jeg superstress imorgen

3. Totoro^-^ Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Novemberlykke 2015 Høsthjerter 2017

Oj, høres ut som litt av en dag ja :O
    Lykke til i dag!

Fikk du laget noe middag forresten?

Vi rakk ikke å handle etter å ha plukket opp kattene, så ble McDonalds... ikke det sunneste alternativet, men fikk gå for denne gang.

4. Totoro^-^ Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Novemberlykke 2015 Høsthjerter 2017

Ønsker dere alle en god onsdag!

• Liker Liker x 2
  5. Syn=) 22/10-13<3 Oktobermirakler 2013 VIP Novemberlykke 2015

Hva ble spist når du/dere først fikk i dere mat?;)
    og der fikk jeg svaret...mmm! Det fikk jeg lyst på

6. Syn=) 22/10-13<3 Oktobermirakler 2013 VIP Novemberlykke 2015

Kjedelig med dårlig nytt. Håper det ordner seg:)

7. Totoro^-^ Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Novemberlykke 2015 Høsthjerter 2017

Hehe - ulempen er at jeg har veldig lyst på til vi kommer dit. Alt jeg fikk med var en cheeseburger :/

Ungen derimot var storfornøyd

8. Syn=) 22/10-13<3 Oktobermirakler 2013 VIP Novemberlykke 2015

Åh fristet ikke? Er du kanskje ikke så glad i det eller dårlig form? Hva spiser han på mc da?

9. Totoro^-^ Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Novemberlykke 2015 Høsthjerter 2017

Haha, er egentlig en stor entusiast, til vanlig er det ikke noe problem - men var litt uggen i går, så ble med den ene.

Han fikk happymeal med nuggets :) deler dem gjerne opp i mindre biter, for ellers stapper han hele munnen full og får ikke svelget unna :O

Så drakk han hele eplejuicen sin og halve smoothien min ikke noe i veien med hans appetitt, nei ;)

10. Syn=) 22/10-13<3 Oktobermirakler 2013 VIP Novemberlykke 2015

Ahh skjønner. Kjipt. Hva pleier di bestille?:)Her liker hun ikke nuggets,mens broren elsker det;)

11. Totoro^-^ Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Novemberlykke 2015 Høsthjerter 2017

Hadde en lang periode med sweet chilli chicken wrap men tror det gikk litt over, så da får det på det som ser fristende ut ^^

Du da?

12. SingerAlite Gift med forumet VIP Novemberlykke 2015

Fikk ikke laget noe middag, nei glad jeg har noen porsjoner fryst ned til han. Meg selv derimot! Uff.. reneste slankeperioden dette plutselig. McDonald's hørtes fristende ut
    Det gjør som regel det :)

• Liker Liker x 1
  13. Syn=) 22/10-13<3 Oktobermirakler 2013 VIP Novemberlykke 2015

Ikke like mange alternativer jeg vet du;) Glutenfri big Mac meny;)

14. Totoro^-^ Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Novemberlykke 2015 Høsthjerter 2017

Aaah, så klart. Den burde jeg sett komme

15. SingerAlite Gift med forumet VIP Novemberlykke 2015

Våknet med metallsmak i munnen og blod i går, ansikt og pute :eek: neseblod i søvne! Poden hylte når han så meg

16. Urflisa Forumet er livet Novemberlykke 2015

Det spiste vi i går også :p

• Liker Liker x 1
  17. Syn=) 22/10-13<3 Oktobermirakler 2013 VIP Novemberlykke 2015

Hehe ja,men i grunn jo nok den altså :)

18. Syn=) 22/10-13<3 Oktobermirakler 2013 VIP Novemberlykke 2015

Nei huff da. Så ubehagelig :eek:

19. Syn=) 22/10-13<3 Oktobermirakler 2013 VIP Novemberlykke 2015

MC Donalds gjengen :D

20. Urflisa Forumet er livet Novemberlykke 2015

Uff, hørtes ikke bra ut :p

Del denne siden