Septemberjentenes skravletråd

Elsker å være gravid og at ingen vet. Formen er tipp topp, merker ikke så mye til at jeg er gravid egentlig.

Så deilig! :) Jeg er også i veldig fin form foreløpig. Merker ikke noe annet enn litt stikking i magen. Hvilken uke er du i?
 
Den følelsen når man er dårlig til å svelge tbl og brekker seg omtrent 10 ganger for å få ned gravidvitaminene... De kunne gjerne laget de litt mindre :p
 
Den følelsen når man er dårlig til å svelge tbl og brekker seg omtrent 10 ganger for å få ned gravidvitaminene... De kunne gjerne laget de litt mindre :p

Åh, I know! Jeg brukte den gravid-pakken de selger på apoteket, men klarte ikke få de ned. De var så himla svære! Så jeg kjøpte noen andre tabletter (kun folat) som er myyyye mindre. Nå går det som en drøm! ;) Skal bestille legetime og høre om det er noe annet jeg også burde ta, også skal jeg undersøke hvilke tabletter som er de minste det går an å få tak i :p Evt. om det finnes i flytende form.
 
Åh, I know! Jeg brukte den gravid-pakken de selger på apoteket, men klarte ikke få de ned. De var så himla svære! Så jeg kjøpte noen andre tabletter (kun folat) som er myyyye mindre. Nå går det som en drøm! ;) Skal bestille legetime og høre om det er noe annet jeg også burde ta, også skal jeg undersøke hvilke tabletter som er de minste det går an å få tak i :p Evt. om det finnes i flytende form.

Jeg bruker også den lifeline-pakken fra apoteket nå. Har folat i skapet, men grunnet dårlig kosthold vil jeg gjerne ta alt som er i pakken. Vet venninnen min hadde en annen vitaminpakke, så skal spørre henne hva den het når den jeg har nå blir tom ;)
 
Den følelsen når man er dårlig til å svelge tbl og brekker seg omtrent 10 ganger for å få ned gravidvitaminene... De kunne gjerne laget de litt mindre :p
Sist svangerskap ble jeg sååå kvalm av de lifeline tablettene... Vet ikke hva som gjorde det, men var ikke kvalm når jeg ikke tok de.. Har ikke merket det hittil, men kjenner at jeg hater å ta de :p
 
Sist svangerskap ble jeg sååå kvalm av de lifeline tablettene... Vet ikke hva som gjorde det, men var ikke kvalm når jeg ikke tok de.. Har ikke merket det hittil, men kjenner at jeg hater å ta de :p

Jeg brukte 7,5dl vann for å få ned tbl i morges, og brakk meg flere ganger. Fælt å ha det sånn.. :p
 
Jeg brukte 7,5dl vann for å få ned tbl i morges, og brakk meg flere ganger. Fælt å ha det sånn.. :p
Jeg ble så rutinert sist svangerskap at jeg tar alle fire samtidig med en slurk vann :p Men gruer meg til en eventuell kvalme..
 
Jeg ble så rutinert sist svangerskap at jeg tar alle fire samtidig med en slurk vann :p Men gruer meg til en eventuell kvalme..

Jøss, kunne gjerne tenkt meg at jeg hadde klart det :p Har aldri klart å svelge tbl, brekker meg like mye på en Paracet..
 
Sulten, men ingen matlyst o_O Dette var en ny vri fra sist svangerskap der jeg var bare sulten :p
 
Jeg er konstant sulten nå.. :p
Jeg har hatt elendig matlyst, men er fortsatt litt syk, så mye av grunnen er nok det :) La på meg 18 kg sist og akkurat det vil jeg gjerne unngå denne gangen :oops:
 
Så deilig! :) Jeg er også i veldig fin form foreløpig. Merker ikke noe annet enn litt stikking i magen. Hvilken uke er du i?
4+6 i dag. Har vært i tipp topp form med de to andre og, så satser på det holder seg slik denne gangen og :)
 
Jeg har holdt på i 11 mnd for å bli gravid.nå når jeg har blitt gravid kjenner jeg at det blir skummelt med 2 småbarn igjen. Går vel sikkert veldig bra, jeg har jo gjort det før. Men det er litt skrekkblandet fryd :D
 
Uke 4+1. Av symptomer har jeg ikke merket så mange ennå, men kjenner at noe er "annerledes". Dette er mitt første s.skap, så har ingenting å sammenlikne med. Kjenner stikkinger i sidene (ikke vonde) og som om jeg blir kilet på innsiden av magen Ellers svært rastløs og ukonsentrert fordi jeg er veldig glad og sjokkert over at det endelig er bolle i ovnen. Gratulerer til oss!!
 
Jeg har hatt elendig matlyst, men er fortsatt litt syk, så mye av grunnen er nok det :) La på meg 18 kg sist og akkurat det vil jeg gjerne unngå denne gangen :oops:

Jeg er bare 46kg i utgangspunktet, så kan gjerne legge på meg litt :p
 
Ja, har det. Nå blir det stas å endelig få legge på seg :p
Her har jeg akkurat komt meg ned på startvekt igjen og så er det på'an igjen :p
 
Ja, har det. Nå blir det stas å endelig få legge på seg :p
Og veldig godt når det er den veien det går, så man slipper å passe på hva man spiser hele tiden og bekymre seg for at vekten går for mye opp :)
 
Back
Topp