Septemberjentenes skravletråd

Når er det "vanlig" at magen synker? Svigermor mener magen min har sunket, og at det ser ut som om at den synker litt hver dag m..
 
Hva har dere gjort for noe i dag da?
Gikk 5minutter for å hente bilen som har vært på service! Det var nok til å få kynnere og nedpress ut av en annen verden!
Resten av dagen har dermed vært tilbragt i stolen/på sofaen/i senga....
 
Hva har dere gjort for noe i dag da?
Kjørt på butikken for å kjøpe sjokolade og ligget på sofaen resten av dagen. Sett film med barna. Planlegger samme aktivitet i morgen :p Kjedelig men helt håpløst å gå i dag...
 
Gikk 5minutter for å hente bilen som har vært på service! Det var nok til å få kynnere og nedpress ut av en annen verden!
Resten av dagen har dermed vært tilbragt i stolen/på sofaen/i senga....
Samme her... Vært ekstra ille i dag
 
Gikk 5minutter for å hente bilen som har vært på service! Det var nok til å få kynnere og nedpress ut av en annen verden!
Resten av dagen har dermed vært tilbragt i stolen/på sofaen/i senga....

Ai! Høres fornuftig ut med en halvveis liggende dag da. Har du hatt kynnere tidligere også i svangerskapet eller er det noe som har kommet nylig? Hvor lang er du på vei, og når begynte du å få kynnere?
 
Kjørt på butikken for å kjøpe sjokolade og ligget på sofaen resten av dagen. Sett film med barna. Planlegger samme aktivitet i morgen :p Kjedelig men helt håpløst å gå i dag...

Sjokolade er vel aldri kjedelig :p haha, men skjønner hva du mener..
 
Ai! Høres fornuftig ut med en halvveis liggende dag da. Har du hatt kynnere tidligere også i svangerskapet eller er det noe som har kommet nylig? Hvor lang er du på vei, og når begynte du å få kynnere?
Har hatt det jevnt og trutt siste måneden, men i går, i natt og i dag har det vært ekstremt! Var sikker på at det var i gang i natt, var så vondt!! Men har liksom ikke tatt seg mer opp eller blitt regelmessig enda.... Er 34+6 idag!
 
Hadde en daff formiddag på sofaen. Bakte en sjokoladekake, hadde besøk av ei venninne, det var veldig trivelig. Spiste middag ute, besøkt pappa med familien. Nå totalt utslitt og skal sove snart.
 
Jeg fikk babyshower i går og spiste utrolig mye godt! Nå våknet jeg kl. 04:30, skikkelig uggen, kvalm og magevondt. Ligger foreløpig i sengen og prøver å svelge og slappe av, men ser for meg at jeg må opp å spy. Jeg klarer ikke la være å tenke på at det er 3 scenarioer: 1) enten har spist for mye, 2) har spist dårlig mat eller 3) at kroppen kanskje er i ferd med å klargjøre for noe helt annet :p
 
Jeg fikk babyshower i går og spiste utrolig mye godt! Nå våknet jeg kl. 04:30, skikkelig uggen, kvalm og magevondt. Ligger foreløpig i sengen og prøver å svelge og slappe av, men ser for meg at jeg må opp å spy. Jeg klarer ikke la være å tenke på at det er 3 scenarioer: 1) enten har spist for mye, 2) har spist dårlig mat eller 3) at kroppen kanskje er i ferd med å klargjøre for noe helt annet :p
For mye mat kanskje? Om den hadde vært dårlig ville du kanskje ha kastet opp allerede ;) Hvordan går det nå?
 
Back
Topp