Septemberjentenes skravletråd

Huff..i dag har jeg en ekkel følelse :( Er så redd at det skal gå gale.
Er ikke like kvalm lenger som jeg var før. Vekten har bare gått nedover fordi jeg ikke har klart å spise men nå er matlysten på vei opp igjen og da har jeg gått litt opp igjen :( Har litt å ta av så hadde ikke gjort noe at vekten gikk nedover.
Så jobbes det mye nedi magen, litt sånn mensensmerte :(
 
Huff..i dag har jeg en ekkel følelse :( Er så redd at det skal gå gale.
Er ikke like kvalm lenger som jeg var før. Vekten har bare gått nedover fordi jeg ikke har klart å spise men nå er matlysten på vei opp igjen og da har jeg gått litt opp igjen :( Har litt å ta av så hadde ikke gjort noe at vekten gikk nedover.
Så jobbes det mye nedi magen, litt sånn mensensmerte :(

Huff, ikke godt, men symptomene kan vel svinge litt! Hvor langt er du på vei? Har du noen gtester som du kan ta?
 
Huff, ikke godt, men symptomene kan vel svinge litt! Hvor langt er du på vei? Har du noen gtester som du kan ta?

Er 5 uker i dag. Tok en sånn billig test i dag, var sterk positiv men føler jeg fikk sterkere dagen før.

Venter på en digital i posten så håper den kommer i dag og at det står 3+ på den.

Går på do hele tiden for å sjekke, blir litt smårar av det :(
Har mistet så mange ganger før jeg fikk minstemann så er nok redd pga det.
 
Jeg er gravid for første gang. Samboer mente jeg var gravid, så jeg tok en test for å bevise at han tok feil, men denne gangen hadde han rett :) tok to tester til i går som begge var tydelig på resultatet! Jeg kjenner at noe er på gang i magen, men er usikker på om det er positivt eller negativt.. selvom dette ikke var planlagt så er jeg fryktelig redd for å miste...
 
Hvordan går det med kvalmen jenter? Har oppkast kommet eller litt tidlig enda?
 
Er kanskje litt uggen noen ganger, men ellers fin enda heldigvis:)
Men har begynt med gravidvitaminer fra apoteket. Tar disse midt på dagen og de siste dagene har jeg blitt sykt kvalm like etterpå! Men tror det er pga jernet som er i de eller noe. Fungerer bedre om jeg spiser samtidig med tablettene og ikke venter
 
Ja kjenner meg igjen :p er også sånn småuggen, men hjelper med cola! Verre med trøttheten :eek:
 
Jeg er i finfin form :p litt småvondt i brystvortene og mensenmurringer på kveldstid.. tidligere hadde jeg det veeeldig vanskelig med å våkne om morgenen :p
 
Jeg testet positiv 7 dpo. Dette blir min 3. :) er 9 dpo og har ikm i dag (kort lutealfase). 1-2 på CB digital i dag :)
 
Hvordan går det med kvalmen jenter? Har oppkast kommet eller litt tidlig enda?
Jeg har hatt hyperemesis med begge barna mine. Pleier å være innlagt på sykehuset fra uke 9-13 og litt innimellom til uke 20. Håper jeg slipper ekstrem svangerskapskvalme denne gangen.
 
Jeg har hatt hyperemesis med begge barna mine. Pleier å være innlagt på sykehuset fra uke 9-13 og litt innimellom til uke 20. Håper jeg slipper ekstrem svangerskapskvalme denne gangen.

Off! Føler med deg :( det høres ikke godt ut!
 
Jeg nyser og nyser! Har gjort det siden jeg ble gravid :p skulle tro jeg er allergisk mot spiren i magen
 
Måtte nettopp stå opp og spise litt. Var så utrolig sulten at jeg ikke klarte å sove. Mannen trodde det hadde rabla for meg da jeg klokka to på natta plutselig sto med hodet inn i kjøleskapet ikledd kjole (var det første plagget jeg fant som dekker kroppen :p )

Mye oftere sulten nå, med andre ord. Spent på hvordan det utvikler seg ;)
 
Ikke kjent noe kvalme, kun ømme bryster og er innimellom litt svimmel og ellers veldig tørst. Merket ikke noe til kvalme eller oppkast sist svangerskap.

Utover det er formen på topp! Litt liten matlyst.
 
Synes jeg nå Jar fått masse :( fet hud, kviser, fett hår, tørst, insomnia, ømme pupper, irritabel, ingen matlyst, svimmel, trøtt, sliten, grinete, sterk luktesans, kvalm... Kommer noe nytt hver dag. :/
 
I går var det godt å endelig få gått på do! Jeg har aldri vært så treig i magen før!:p
 
Elsker å være gravid og at ingen vet. Formen er tipp topp, merker ikke så mye til at jeg er gravid egentlig.
 
Elsker å være gravid og at ingen vet. Formen er tipp topp, merker ikke så mye til at jeg er gravid egentlig.
Er det første? :) Så godt at formen er så bra :D Nyt det! :D
 
Back
Topp