Septemberjentenes skravletråd

Jeg kan begynne å si litt. Er 3+4 (pp4) i dag. Mistet 4+4 i september i år (pp1), så håper virkelig at denne spiren sitter hele veien!! Er livredd for å miste igjen, og at oppholdet mitt her inne blir kortvarig.

Så langt er formen fin, men i går slet det noe veldig i livmoren! Har kanskje tendenser til kvalmebølger, men disse er bare godt mottatt enn så lenge, for da kjenner jeg i alle fall noe:)

Hvordan er formen deres?
 
Hei og gratulerer!! Jeg er 3+1 i pp 5. Har en datter på 2,5 som ble forløst i uke 27 i 2013. Hun er frisk og rask men bekymringen Om at det samme skjer igjen er stor. Krysser fingrene for oss begge!!
 
Bortsett fra voldsom aktivitet i livmoren og økt matlyst er det ikke mye somptomer enda :)
 
Hei og gratulerer!! Jeg er 3+1 i pp 5. Har en datter på 2,5 som ble forløst i uke 27 i 2013. Hun er frisk og rask men bekymringen Om at det samme skjer igjen er stor. Krysser fingrene for oss begge!!

Gratulerer til deg og :) Skjønner bekymringen din! Vi får håpe alt går bra denne gangen.
 
Gratulerer til dere alle:) jeg er 3+6 i dag, pp2. Mistet i uke 5 i november, så håper denne spira klamrer seg fast :) symptomer er større pupper, kvalme om kveldene og jeg blir kvalm av godis! Håper sistnevnte vedvarer så jeg ikke fyker opp i vekt! Har en sønn på 4 år :)
 
Velkommen hit jenter! :) :)

Hadde vært fint med en terminliste etter hvert også ;) ;)

:)
 
Gratulerer til alle sammen som har testet positivt :)

Jeg tror jeg er 3+6 i dag. Har veldig uregelmessig syklus så litt usikker.

Fødte for ca 2 år siden. Før det mistet jeg kjempe mange ganger så kjenner jeg er veldig bekymret for å miste igjen.

Det skjer mye i livmoren min å. Og er sykt kvalm, holdt på å spy i dag pga matlukt.
Og har ikke matlyst.
 
I går røsket det skikkelig i livmoren, mens i dag kjenner jeg ingenting (kanskje litt bare). Er så redd for å miste spiren! Er symptomene deres faste, eller kommer de og går?
 
I går røsket det skikkelig i livmoren, mens i dag kjenner jeg ingenting (kanskje litt bare). Er så redd for å miste spiren! Er symptomene deres faste, eller kommer de og går?
Her har jeg ikke stort til symptomer! :) større pupper og murringer av og til bare, samt luuuuftig i magen :p
 
Hurra....i dag fikk jeg endelig 2-3 på den digitale :happy:

Var litt deppa i går for det kom litt lyserosa når jeg tørket meg men var bare den ene gangen.

Jeg er så sykt kvalm i dag når jeg våknet men er egentlig veldig glad for det :)
 
Hurra....i dag fikk jeg endelig 2-3 på den digitale :happy:

Var litt deppa i går for det kom litt lyserosa når jeg tørket meg men var bare den ene gangen.

Jeg er så sykt kvalm i dag når jeg våknet men er egentlig veldig glad for det :)

Ai, 2-3 alt! Det er jo kjempebra :)
 
Her har jeg begynt å fått tilbake den "hold/sting" følelsen på venstre side, slik som jeg når jeg mistet sist :-( jeg er kjemperedd for å miste igjen... hvis jeg mister nå så blir prøvinga utsatt til mai, og det har jeg ikke særlig lyst til :-(
Men over til noe mer hyggelig:
I dag er IKM-dagen og i morgen på julaften tenker jeg å fortelle det til mamma og pappa :p det er 5 år siden jeg satt å fortalte dem på julaften at jeg var gravid:p jeg har en sønn som er født 5 september ^^,
 
Her har jeg begynt å fått tilbake den "hold/sting" følelsen på venstre side, slik som jeg når jeg mistet sist :-( jeg er kjemperedd for å miste igjen... hvis jeg mister nå så blir prøvinga utsatt til mai, og det har jeg ikke særlig lyst til :-(
Men over til noe mer hyggelig:
I dag er IKM-dagen og i morgen på julaften tenker jeg å fortelle det til mamma og pappa :p det er 5 år siden jeg satt å fortalte dem på julaften at jeg var gravid:p jeg har en sønn som er født 5 september ^^,

Skjønner godt at du er bekymret men trenger ikke bety at noe gale skal skje denne gangen :happy:

Så koselig at du skal fortelle det i morgen til dine foreldre :happy: Blir en fin julegave!

Har også lyst til å fortelle det men lurer på om jeg skal vente litt. Er litt gøy å ha den hemmeligheten også selv om det hadde vært kjekt å fortelle det nå til jul :)
 
Skjønner godt at du er bekymret men trenger ikke bety at noe gale skal skje denne gangen :happy:

Så koselig at du skal fortelle det i morgen til dine foreldre :happy: Blir en fin julegave!

Har også lyst til å fortelle det men lurer på om jeg skal vente litt. Er litt gøy å ha den hemmeligheten også selv om det hadde vært kjekt å fortelle det nå til jul :)
Du har helt sikkert rett :) jeg er nok bare litt overbekymret :)

jeg må bare finne en kreativ måte å fortelle det på:p
 
Her har jeg begynt å fått tilbake den "hold/sting" følelsen på venstre side, slik som jeg når jeg mistet sist :-( jeg er kjemperedd for å miste igjen... hvis jeg mister nå så blir prøvinga utsatt til mai, og det har jeg ikke særlig lyst til :-(
Men over til noe mer hyggelig:
I dag er IKM-dagen og i morgen på julaften tenker jeg å fortelle det til mamma og pappa :p det er 5 år siden jeg satt å fortalte dem på julaften at jeg var gravid:p jeg har en sønn som er født 5 september ^^,

Jeg er også kjemperedd! Studerer testene hver dag nå for å se at hcg stiger..
Så gøy at du har barn født på den tiden fra før! Kanskje han får et søsken i bursdagsgave :)
 
Jeg er også kjemperedd! Studerer testene hver dag nå for å se at hcg stiger..
Så gøy at du har barn født på den tiden fra før! Kanskje han får et søsken i bursdagsgave :)
Jeg håper for eldstemann sin del at han ikke får det! xD jeg har ingen fler graviditetstester igjen, men er virkelig på vurderinga til å kjøpe meg CD+ og kaanskje en digital :p
 
Jeg håper for eldstemann sin del at han ikke får det! xD jeg har ingen fler graviditetstester igjen, men er virkelig på vurderinga til å kjøpe meg CD+ og kaanskje en digital :p

Jeg har en cbd liggende. Tenkte spare den til etter en uke for å få 2-3. Jeg fikk aldri det før jeg mistet sist, selv om jeg burde, så det er liksom en milepæl for meg :) men tenker den ryker i morgen for å gi til mannen..
 
Hei alle.
Jeg er 4 +3 i dag..
Dette er min første gang med positiv test. Jeg kjenner det jobber i livmoren. Men ellers er Alt fint.
Vanskelig å tolke det som skjer med kroppen,alt av symptomer tar jeg for negativt,er så redd for å miste.
Men jeg teller dager og håper.
Første UL 12 januar.
 
Back
Topp