Samtykkende ikke-monogami

Er så glad du deler, JA til mer aksept til alternative livsstiler. Burde egentlig ikke bli kaldt alternative! Er så gøy og spennende å lese denne tråden og utviklingen. Hadde aldri vært noe for meg, men veldig imponert over at dere får det til, og ser absolutt veldig mange fordeler å ha flere foreldre, både for barna men også dere voksende. Masse lykke til fremover med familielivet :) Hold gjerne tråden oppdatert. Tror det er flere enn meg som vill følge med på dere :)
 
Er så glad du deler, JA til mer aksept til alternative livsstiler. Burde egentlig ikke bli kaldt alternative! Er så gøy og spennende å lese denne tråden og utviklingen. Hadde aldri vært noe for meg, men veldig imponert over at dere får det til, og ser absolutt veldig mange fordeler å ha flere foreldre, både for barna men også dere voksende. Masse lykke til fremover med familielivet :) Hold gjerne tråden oppdatert. Tror det er flere enn meg som vill følge med på dere :)
Tusen takk, så hyggelig med støtteerklæringer! :)

Ting endrer seg jo alltid, ingenting i livet er statisk.

Det neste på planen for oss nå er å flytte fra Oslo til en annen storby lengre nord. De to pappaene, jeg, den eldste ungen vår, og forhåpentligvis en liten unge til. :)

Det skal etter planen skje sommeren 2020. Før den tid skal mye på plass: Pusse opp og selge der vi bor nå, kjøpe et nytt sted å bo dit vi skal, skaffe nye jobber, søke ny barnehage... Ja, mye som må ordnes og mye som kan gå annerledes enn vi har tenkt. Det blir en spennende tid.
 
Størst av alt er kjærligheten tenker jeg. Hurra for åpenhet altså! Utrolig spennende å lese om livet deres! Jeg er nok ikke skrudd sammen slik at det ville fungert her, men det betyr ikke at ikke andre er det er min innstilling :)
 
Back
Topp