*RockStarBaby*s dagbok

Krysser fingrene for at snuppa snur seg før fødsel!
Svigerinnen min forsøkte å vende jenta si nå i oktober, men det gikk dessverre ikke. Hun endte opp med å føde seteleie, etter eget ønske. Hun angret seg etterpå, så tror absolutt jeg selv ville valgt ks.
 
Krysser fingrene for at snuppa snur seg før fødsel!
Svigerinnen min forsøkte å vende jenta si nå i oktober, men det gikk dessverre ikke. Hun endte opp med å føde seteleie, etter eget ønske. Hun angret seg etterpå, så tror absolutt jeg selv ville valgt ks.
Ja, jeg er ganske sikker i mitt valg der, men håper hun snur seg snart :)
 
Hvordan går det med deg?
 
Hvordan går det med deg?
Takk som spør:) Ganske likt seg, ligger for det meste på sofaen og slapper av og venter:p Skal på kontroll av leie mandag så blir spennende å høre om hun har snudd seg. Tror egentlig ikke det, men kjennes ut som hun prøver hardt til tider :p #au
Hvordan går det med dere?:Heartpink
 
Takk som spør:) Ganske likt seg, ligger for det meste på sofaen og slapper av og venter:p Skal på kontroll av leie mandag så blir spennende å høre om hun har snudd seg. Tror egentlig ikke det, men kjennes ut som hun prøver hardt til tider :p #au
Hvordan går det med dere?:Heartpink

Håper virkelig hun snur seg i tide! Selv om det er vondt så kan jeg varmt anbefale vanlig vaginal fødsel nemlig ;)
Blir spennende å høre til mandag!

Bare å slappe av og suge til seg all energi du kan få nå på slutten. Så kos deg med sofatiden din :D

Her er det fint. S har et meget godt sovehjerte og snorker i vei i babynestet sitt as we speak ❤️
Ammingen går stadig bedre og vi begynner å komme inn i alt dette nye :)
 
Takk som spør:) Ganske likt seg, ligger for det meste på sofaen og slapper av og venter:p Skal på kontroll av leie mandag så blir spennende å høre om hun har snudd seg. Tror egentlig ikke det, men kjennes ut som hun prøver hardt til tider [emoji14] #au
Hvordan går det med dere?[emoji813]pink

Krysser fingrene for at hun finner rette veien ned snart! [emoji28][emoji1]
 
Håper virkelig hun snur seg i tide! Selv om det er vondt så kan jeg varmt anbefale vanlig vaginal fødsel nemlig ;)
Blir spennende å høre til mandag!

Bare å slappe av og suge til seg all energi du kan få nå på slutten. Så kos deg med sofatiden din :D

Her er det fint. S har et meget godt sovehjerte og snorker i vei i babynestet sitt as we speak ❤️
Ammingen går stadig bedre og vi begynner å komme inn i alt dette nye :)
Ja, håper det! Ser for meg det, men godt du kan anbefale det videre :p Ut må hun ihvertfall etterhvert så det er spennende tider nå:)
Så bra:) og godt at ammingen går bedre, har et par venninner som har sagt at det er vanskelig og vondt de første ukene, men det er viktig å holde ut for det blir bedre:)

Krysser fingrene for at hun finner rette veien ned snart! [emoji28][emoji1]
Jaa, håper det :)
 
Jeg ble endelig mamma på tirsdag til en nydelig jente :love7 Jeg ble igangsatt etter et vellykket vendingsforsøk og fødte ca et døgn etter:)
Åh gratulerer så mye[emoji173][emoji173][emoji173][emoji7] Nå er du i mål[emoji169] Håper alt står bra til med dere alle[emoji173]
 
Åh gratulerer så mye[emoji173][emoji173][emoji173][emoji7] Nå er du i mål[emoji169] Håper alt står bra til med dere alle[emoji173]
Ååååå gratulerer så mye!! Og så bra at hun snudde seg og at du fikk født !!!! Kos dere masse, og jeg vil gjerne lese fødselshistorie hvis du er vil skrive den etter en stund<3 :D
Tusen takk :Heartred Alt er bare bra og vi koser oss:) Fødselshistorie kommer en dag jeg får summet meg:hilarious:
 
Gratulerer igjen søta ❤️

Hvordan føles det nå ift den lange prøvetiden? Her er den blitt som et fjernt og ubetydelig minne :happy:
 
Gratulerer så mye med lille snuppa [emoji173] Så bra at de fikk til å vende henne uten at det gjorde for vondt for deg [emoji108][emoji5]
 
Gratulerer så mye!! [emoji7][emoji173]️ Så utrolig bra at de fikk snudd henne!
 
Gratulerer igjen søta ❤️

Hvordan føles det nå ift den lange prøvetiden? Her er den blitt som et fjernt og ubetydelig minne :happy:
Takk for det:Heartpink Ja, helt likt her også. Og alt føles veldig naturlig, det var henne vi ventet på:Heartpink
 
Gratulerer så mye!!! All prøvingen blir verdt det når "hun" kommer i armene våre :Heartpink
 
Åh! Gratulerer så mye :) ❤️
 
Back
Topp