*RockStarBaby*s dagbok

Gratulerer med den lille jenta deres❤️
 
Åh, dette har jeg ikke fått meg meg!! Gratulerer så mye som mamma[emoji173]️[emoji173]️
 
Gratulerer så masse med jenta di [emoji7][emoji173]️[emoji7]
 
Hvordan går det med dere? ❤️
 
Hei:Heartred Her går det bare bra, vi har rolige dager for det meste og vi koser oss :) Hun har blitt mer oppmerksom og våken nå og smiler ofte! Veldig koselig:Heartpink Hvordan går det med dere?

Så godt å høre! ❤️ Det er jaggu stas når man får mer kontakt med babyen og masse pludring og smil. Det er i de øyeblikkene man glemmer hvor lang veien har vært! ❤️

Vi har det fint :) På vei ut av litt virussykdom men ellers topp!
 
Så godt å høre! ❤️ Det er jaggu stas når man får mer kontakt med babyen og masse pludring og smil. Det er i de øyeblikkene man glemmer hvor lang veien har vært! ❤️

Vi har det fint :) På vei ut av litt virussykdom men ellers topp!
Ja, jeg blir like rørt hver gang hun smiler til meg:love2 Gleder meg til tiden fremover:) Så bra:)
 
Tenk at lille jenta mi har blitt 6 mnd:Heartpink
Det er så rart å lese i den gamle dagboken min og i denne her, alt jeg opplevde og at jeg gikk gravid på denne tiden her i fjor :) Det føles så fjernt, men likevel ikke så lenge siden.
Vi har hatt noen fine første måneder og vi koser oss så mye, endelig er vi en familie på tre:Heartred
Lille er stort sett en blid og fornøyd frøken, både mamma og pappadalt og elsker pupp :p Har begynt med litt fast føde nå og hun liker alt hun har fått servert hittil :)
Hun har fått to tenner og har begynt å åle seg fremover. I full fart om det er noe spennende å få tak i :p Hun prøver iherdig å krabbe, men fremover kommer hun seg ihvertfall :hilarious: og hun har såvidt begynt å sette seg opp selv, det er dagens aktivitet:D Og å ligge på ryggen er ikke aktuelt, snur seg rundt så fort hun blir lagt ned :p Så det er aktiv og bestemt frøken vi har fått, alt skal utforskes om dagen:hilarious:
De første ukene var ikke bare fryd og gammen, det var utrolig overveldende å bli mamma, uansett hvor mye hun var ønsket. Men elsket var hun fra dag 1, vi trengte bare litt tid til å bli kjent og nå husker jeg nesten ikke hvordan livet var uten henne. Hun var absolutt verdt ventetiden:Heartred
 
Tenk at lille jenta mi har blitt 6 mnd:Heartpink
Det er så rart å lese i den gamle dagboken min og i denne her, alt jeg opplevde og at jeg gikk gravid på denne tiden her i fjor :) Det føles så fjernt, men likevel ikke så lenge siden.
Vi har hatt noen fine første måneder og vi koser oss så mye, endelig er vi en familie på tre:Heartred
Lille er stort sett en blid og fornøyd frøken, både mamma og pappadalt og elsker pupp :p Har begynt med litt fast føde nå og hun liker alt hun har fått servert hittil :)
Hun har fått to tenner og har begynt å åle seg fremover. I full fart om det er noe spennende å få tak i :p Hun prøver iherdig å krabbe, men fremover kommer hun seg ihvertfall :hilarious: og hun har såvidt begynt å sette seg opp selv, det er dagens aktivitet:D Og å ligge på ryggen er ikke aktuelt, snur seg rundt så fort hun blir lagt ned :p Så det er aktiv og bestemt frøken vi har fått, alt skal utforskes om dagen:hilarious:
De første ukene var ikke bare fryd og gammen, det var utrolig overveldende å bli mamma, uansett hvor mye hun var ønsket. Men elsket var hun fra dag 1, vi trengte bare litt tid til å bli kjent og nå husker jeg nesten ikke hvordan livet var uten henne. Hun var absolutt verdt ventetiden:Heartred

Koselig å lese at livet smiler ❤️
 
Herlig lesning [emoji173]️ Kjenner meg veldig igjen i at den første perioden var veldig overveldende, men fy søren så verdt det! [emoji7]
 
Nydelig å lede oppdateringen din [emoji2] høres ut som ei aktiv frøken dere har fått dere ja [emoji1] kjenner meg også veldig igjen i det du skriver om de første ukene - veldig tøft, men å så verdt det! Håper dere har hatt en fin sommer [emoji4]
 
Herlig lesning [emoji173]️ Kjenner meg veldig igjen i at den første perioden var veldig overveldende, men fy søren så verdt det! [emoji7]
Absolutt:Heartred har fått med meg at dere er i gang med å prøve på søsken, så spennende! Håper det går lettere med nr 2:love2
 
Nydelig å lede oppdateringen din
emoji2.png
høres ut som ei aktiv frøken dere har fått dere ja
emoji1.png
kjenner meg også veldig igjen i det du skriver om de første ukene - veldig tøft, men å så verdt det! Håper dere har hatt en fin sommer
emoji4.png
Det kan man trygt si ja:) Det har vi hatt, for det meste rolig hjemme, men godt det også:) Hvordan går det med dere? :Heartred
 
Back
Topp