*RockStarBaby*s dagbok

Så koselig med masse liv ❤️
Kjedelig at det er slitsomt med jobben :meh: Håper du finner en løsning du kan leve godt med! Også er det heldigvis ikke sååå lenge igjen før vi skal ha perm uansett ;)
God søndag vennen :)
 
Så koselig med masse liv ❤️
Kjedelig at det er slitsomt med jobben :meh: Håper du finner en løsning du kan leve godt med! Også er det heldigvis ikke sååå lenge igjen før vi skal ha perm uansett ;)
God søndag vennen :)
Veldig koselig:Heartpink Håper det jeg også, er glad hvis jeg holder ut til jul egentlig. Nei, tenk nå går det fort :D
Ha en fin dag du også:Heartpink
 
image.jpeg

Dårlig på å oppdatere her altså:p

Forrige uke fikk jeg svar på glukosetesten og jeg har da svangerskapsdiabetes. Ble først veldig lei meg, men har fått apparat til å måle blodsukker hjemme og de første dagene har gått bedre en forventet. Ikke hatt for høyt blodsukker på noen målinger:)
Blir jo selvsagt mindre kos i julen, men da slipper jeg jo sikkert også å gå så mye opp i vekt på slutten. Heldigvis finnes favorittjulebrusen som sukkerfri nå og den er også veldig god:)

Ellers er lille i magen veldig aktiv hver dag og vi har fått vite enda en gang at det er jente:) Gleder oss til 3D neste uke:)

Blir litt ekstra oppfølging med ultralyd videre også pga diabetes, godt å bli fulgt opp også:)
 
Grattis med nok en ny uke :D
 
Svangerskapsdiabetes er noe herk å få, men oftest går det jo fint. Jeg var også veldig lei meg de første dagene etter.. fordelen er jo at vi ikke får gå mye overtid (6 dager her i stavanger) så man få ta gleden der den kommer. Lykke til, snart i mål, og mest sannsynlig forsvinner den etter svangerskapet :happy:
 
Gratulerer med ny uke[emoji175][emoji175] svangerskapsdiabetes er pes, men det kjekke er at de blir litt ekstra ul og kontroller da[emoji6] Og så får du ikke gå så lenge over termin så når man først skal få en sånn ting er der kjekt med noen fordeler[emoji8][emoji8] 3D ul er en herlig opplevelse, håper dere får noen fine bilder av frøkna[emoji175]
 
Svangerskapsdiabetes er noe herk å få, men oftest går det jo fint. Jeg var også veldig lei meg de første dagene etter.. fordelen er jo at vi ikke får gå mye overtid (6 dager her i stavanger) så man få ta gleden der den kommer. Lykke til, snart i mål, og mest sannsynlig forsvinner den etter svangerskapet :happy:
Tror ikke man får gå mye over her heller, så det er en positiv ting selvsagt:) Takk for det, håper det går bra videre også.
Du må ha masse lykke til med siste innspurt:)
 
Gratulerer med ny uke <3 Så leit at du har fått det, forstår så godt hva du føler. Skikkelig kjipt når jeg selv fikk høre om mim svangerskapsforgiftning. Heldigvis så blir man tatt godt vare på , og du kan få et veldig fint svangerskap og fødsel selvom:)
Takk for det:love2 Det er sant og bare tre mnd igjen så det går nok bra:)
 
Gratulerer med ny uke[emoji175][emoji175] svangerskapsdiabetes er pes, men det kjekke er at de blir litt ekstra ul og kontroller da[emoji6] Og så får du ikke gå så lenge over termin så når man først skal få en sånn ting er der kjekt med noen fordeler[emoji8][emoji8] 3D ul er en herlig opplevelse, håper dere får noen fine bilder av frøkna[emoji175]
Takk for det og i lige måde:Heartpink
Ja, glad for ekstra oppfølging og at jeg slipper å gå mye over. Så noe positivt er det:)
Ja, det bli spennende! Håper hun ikke er sjenert den dagen :p
 
Gratulerer med nye uke [emoji4]
Veldig kjipt med svangerskaps diabetes, men veldig godt at en da blir tatt så godt vare på [emoji173]
 
Ny uke og 3. trimester! :D

Uke: 28+0

Termin: 23.02.18

Kjønn: Jente :Heartpink

Trimester: Tredje

Neste jordmorkontroll: Torsdag :) skal måle magen for første gang, på tide synes jeg :rolleyes:

Bevegelser: Mye bevegelser hele dagen og ekstra sterke om natta :p

Babyens størrelse: I følge preglife: 35 cm og 1,3 kg

Navn: Er bestemt :)

Vann i kroppen: Nei

Vektøkning: 7,5 kg

Utålmodig: På en måte, men vil ikke at hun skal komme nå :)

Strekkmerker: Aner ikke, hadde mange fra før så :p

Kynnere: Ja, ofte hvis jeg styrer og stresser med noe

Melk i brystene: Ikke som jeg har tenkt over

Plager: Svangerskapsdiabetes, ryggen (mye bedre nå som jeg er sykmeldt da), sover dårlig

Humør: Stort sett bra, men kan lett bli sint hvis samboer sier noe feil :p

Cravings: Pepsi max?:p drikker bare en boks hver dag, men så godt!

Tanker om fødsel: Har troen på at jeg skal klare meg uten alt for mye smertestillende.
 
Last edited:
Hurra for ny uke og 3. trimester[emoji7][emoji173]
 
Hurra for snart i mål ❤️
 
Gratulerer med tredje trimester!!! :D
 
Hurra for 3.trimester og jeg må si meg enig i Pepsi Max kjærligheten og hatet mot svangerskapsdiabetes :sorry::Heartred
 
Grattis med tredje trimester[emoji7][emoji7]
 
Back
Topp