Reisen fra jente til mor. <3

Prøver å tenke ut en plan på hvordan jeg skal fordele testene jeg har igjen :p
Lurer på om jeg skal ta den ene cb plus om ca to timer, bare én strimmel i morgen, ny cb plus og en strimmel på søndag 12 dpo, siste strimmelen på mandag og den andre digitale på tirsdag/ikm, hvis det ser ut på stigningen til å ligge an til 2-3... hva tror dere?
Jeg syns det høres ut som en plan!:D
 
Jeg tror jeg hadde blitt gal av å planlegge etter positiv test [emoji44] blir jo kokt nok i hodet av å prøve! Tror ikke jeg hadde klart å vente på noen som helst tester
 
Jeg tror jeg hadde blitt gal av å planlegge etter positiv test [emoji44] blir jo kokt nok i hodet av å prøve! Tror ikke jeg hadde klart å vente på noen som helst tester

Hehe, jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal teste mer når jeg er tom nå fordi jeg vil bare nyte å være gravid og ikke bli stresset for evt teite streker :p så jeg tester fram til ikm og da har jeg én digital igjen som jeg kan ta når jeg vil :p så lenge jeg har alle testene tilgjengelig uten en "plan" så går det fort tomt [emoji23][emoji23]
 
Oi! Denne var mye sterkere enn jeg forventet :D
1b48c81a8e2146bc5174e6c6293ceda7.jpg
 
Så misunnelig på alle de fine strekene altså! :Heartred Gleder meg til det blir min tur igjen. :)
 
Back
Topp