Reisen fra jente til mor. <3

Dette er fin stigning sant?
3c773faac8855a3ac4d8c12d508110ae.jpg
 
Tvillingstigning detta [emoji14]

Jeg tenkte at den burde være sterkere for å være 10 dpo, men så kom jeg på at jeg fikk blenda 10 dpo med mini :p han må jo ha festet seg seinere..
Herregud, tenk hvis det er tvillinger da [emoji28]
 

[emoji173][emoji173][emoji173] kjente jeg var litt nervøs i dag. Den nest nederste er tatt på morgenurin, mens den nederste er tatt tre timer seinere. Så min morgenurin er ikke bra å ta test på virker det som. Var sånn i går også, så kan ikke bare ha med fargestoff i testene å gjøre.
Nå har jeg bare tre strimler igjen heldigvis :p har ennå ikke brukt cb + :)
 
[emoji173][emoji173][emoji173] kjente jeg var litt nervøs i dag. Den nest nederste er tatt på morgenurin, mens den nederste er tatt tre timer seinere. Så min morgenurin er ikke bra å ta test på virker det som. Var sånn i går også, så kan ikke bare ha med fargestoff i testene å gjøre.
Nå har jeg bare tre strimler igjen heldigvis [emoji14] har ennå ikke brukt cb + :)
Kanskje du har mye gjennomskylling fra nyrene på morgenurin sånn at du rett og slett ikke får ordentlig hcg-utslag fordi det er opptatt i urinen? [emoji14]
 
Kanskje du har mye gjennomskylling fra nyrene på morgenurin sånn at du rett og slett ikke får ordentlig hcg-utslag fordi det er opptatt i urinen? [emoji14]

Hmm.. det kan sikkert være mulig :p
Fra nå av skal jeg ihvertfall droppe test på morgenurin :p
 
Prøver å tenke ut en plan på hvordan jeg skal fordele testene jeg har igjen :p
Lurer på om jeg skal ta den ene cb plus om ca to timer, bare én strimmel i morgen, ny cb plus og en strimmel på søndag 12 dpo, siste strimmelen på mandag og den andre digitale på tirsdag/ikm, hvis det ser ut på stigningen til å ligge an til 2-3... hva tror dere?
 
Back
Topp