Reisen fra jente til mor. <3

Dagens test 11 dpo. Og eneste jeg tar i dag :p er fornøyd med stigningen :D
6b2c7feadb47539e24893504d5b1b053.jpg
 
Kjempefin stigning! [emoji173][emoji4]

Si ifra hvis du lager ny dagbok i januar2018 sånn at jeg kan følge med videre! (Håper selvfølgelig helst å følge etter inn i termingruppa [emoji56])

Så koselig [emoji173][emoji173] holdt på å begynne på ny, men vil heller ta vare på denne og ta den med meg inn i januarforumet :) vil vente med å flytte den til etter ikm da. [emoji173][emoji173][emoji173] selvfølgelig skal du være med! :D
 
Finfin stigning. [emoji173]
 
Så koselig [emoji173][emoji173] holdt på å begynne på ny, men vil heller ta vare på denne og ta den med meg inn i januarforumet :) vil vente med å flytte den til etter ikm da. [emoji173][emoji173][emoji173] selvfølgelig skal du være med! :D
Går det an å flytte dagboka da? Prøvde å gjøre det til oktober, men fant ikke ut hvordan.. må man få hjelp av admin kanskje?
 
Ikke så fornøyd med dagens test :p men klarte ikke å holde meg mer enn tre timer da, så var gjerne litt dumt å ta testen. Ser svakere ut enn i går.
ab316a0cd50c4e5276c0acb28b862a01.jpg
 
Ikke så fornøyd med dagens test :p men klarte ikke å holde meg mer enn tre timer da, så var gjerne litt dumt å ta testen. Ser svakere ut enn i går.
ab316a0cd50c4e5276c0acb28b862a01.jpg

Er de andre tatt på morgenurin? Om du har flere tester så prøv igjen i ettermiddag :) Var det ikke sånn at du fikk sterkere tester da?
 
Ikke så fornøyd med dagens test :p men klarte ikke å holde meg mer enn tre timer da, så var gjerne litt dumt å ta testen. Ser svakere ut enn i går.
ab316a0cd50c4e5276c0acb28b862a01.jpg

Ikke bruk testene til å måle styrke ;) Du blir bare bekymret unødvendig kjære deg. En ting er om testen (som min ble) hadde vært negativ, men denne er fin og rosa :)
 
Er de andre tatt på morgenurin? Om du har flere tester så prøv igjen i ettermiddag :) Var det ikke sånn at du fikk sterkere tester da?

Skal ta cb plus i ettermiddag :) jo, jeg har fått svakere på morgenurin. Så det har jeg sluttet å teste på :p
 
Back
Topp