Reisen fra jente til mor. <3

Ikke bruk testene til å måle styrke ;) Du blir bare bekymret unødvendig kjære deg. En ting er om testen (som min ble) hadde vært negativ, men denne er fin og rosa :)

Ja jeg vet. Derfor jeg egentlig bare vil bruke opp testene sånn at jeg kan slutte å tenke på det :p men siden forrige endte med kjemisk så må jeg bare se at de blir enda sterkere før jeg gir meg :p har bare én strimmel igjen, to digital og én cb plus som jeg vil ta i ettermiddag:)
 
Du er jo to dager til ikm og får slike streker, ingen bekymring [emoji14]

Jeg blir litt bekymret hvis stigningen stopper opp :p men det er bare testingen som gjør meg stresset ikke magefølelsen heldigvis :p gleder meg faktisk til å være ferdig å teste nå [emoji85] men klarer ikke å slutte før jeg er tom [emoji23] tok ny cb plus nå da. Ikke så super mye sterkere enn forrige, men ihvertfall litt. To dager siden sist. :)
3f9f777e34e4adc594d09ad93662c33a.jpg
 
Jeg blir litt bekymret hvis stigningen stopper opp :p men det er bare testingen som gjør meg stresset ikke magefølelsen heldigvis :p gleder meg faktisk til å være ferdig å teste nå [emoji85] men klarer ikke å slutte før jeg er tom [emoji23] tok ny cb plus nå da. Ikke så super mye sterkere enn forrige, men ihvertfall litt. To dager siden sist. :)
3f9f777e34e4adc594d09ad93662c33a.jpg
Fine krysset :Heartred
 
Veldig fine og sterke streker! [emoji5] Hvordan er formen sånn ellers?

Den er ganske ok nå. Litt kvalm innimellom. Veldig hormonell. (Sloss meg til de siste sjokoladebitene igår [emoji23]) litt svimmel, litt halsbrann, kviser, oppblåst, litt murringer og SULTEN! Hehe...
 
Back
Topp