Prøver på nr 4

Ja, er vist vanlig. Jeg er jo egentlig super fruktbar. Har blitt gravid på hormonspiram, ppiller, psprøyte osv! Tar bare ca 1-4 mnd før jeg blir gravid om jeg prøver [emoji85] Kanskje jeg er bortskjemt[emoji85][emoji23]
Heldig du er da ;) Du må nok jobbe ekstra godt for nestemann da ;) :D
 
I går og i dag har det vært en del stikking i magen. Jeg har testet med EL trest, men den er veldig negativ. Så går egentlig bare å veeeenter til neste uke så jeg kan teste litt. Synes tiden går så tregt...
 
Tar en "pause" i sofaen nå. Puh! Har alle barna i helgen, det er knall fint vær så har vært ute i hele dag! Rød i ansiktet og øvre del av kroppen[emoji295] Har og malt halve stua! Voldsomt til energi i dag tross svært dårlig søvn i natt.
Søsteren min har fått sin første bebis, å jeg er grønn sjalu [emoji813] Hun er sååå nydelig og utrolig artig å få bli tante! Har enda ikke besøkt dem, har ikke blitt invitert. Men mange andre venner og familie har fått dratt. Så jeg er litt lei meg ang det. Men i fjor har vært et tøft år for familien, så kan skjønne greia.. Sånn, litt frustrasjon ut.

Er 6dpo i dag, har tatt test men den er hvit. Veldig tidlig å teste men klarer ikke å la være. Håper monitoren jeg kjøpte kommer på Mandag[emoji4] Gruer meg egentlig til å teste litt å fordi jeg er litt redd for negativ test og ny runde med prøveperiode.
 
De siste dagene har jeg slitt så utrolig med stikking nede i magen, ømme bryst etc. Akkurat som eggløsning, men EL testene er negative så kan ikke være en forsinket EL heller.
 
De siste dagene har jeg slitt så utrolig med stikking nede i magen, ømme bryst etc. Akkurat som eggløsning, men EL testene er negative så kan ikke være en forsinket EL heller.
Håper det er festestikkinger ;)
 
8dpo! Testet i morges.
29d22c8795dc7403df14d10899433fea.jpg
0627d3e2e71751be2c9ca20f4b9d150c.jpg
 
Tok en digital nå, hehe. Men det sto ikke gravid... så redd for det blir det samme som sist mnd...
 
Det er jo absolutt noe der :) Blir spennende i morgen! :)
 
Da har jeg testet igjen! I går kveld fikk jeg veldig svak, så jeg var overbevist om at det bare var tullestrek. Men i dag ble jeg litt mer overbevist om at det faktisk er en strek der! [emoji16] Nå er jeg 11dpo!
Er småkvalm å lukter utrolig mye rart, samt ømme bryst å får ofte "strekk" i livmoren.
4c33cc873d19a0c6929e357d095a6470.jpg
5df7d42c8d03b5c81108d4c11b921fb4.jpg
 
Back
Topp