Prøver på nr 4

trebarnmamma

Forelsket i forumet
Hei
Tenkte å starte en egen dagbok, da det er lettere å følge min egen historie til barn nr 4. Jeg har tre barn fra før av, og de er 4år, 7år og 8år. 2 gutter og 1 jente.
Det er ca 7 dager til mensen kommer, og jeg grugleder meg til å teste. Håper jo selvfølgelig den er positiv. :)
Føler allerede at brystene er skikkelig ømme, må på do hele tiden og har store humørsvingninger og energien er på bånn.. Så spennende å se hva dette fører til! :)
 
Last edited:
Det beste er jo å vente til ikm (den dag mens er ventet), men det er mange som får positiv opptil flere dager før det :) ønsker deg lykke til!
 
Hvis du syns det er lenge å vente så kan du begynne ca 9-10 dager etter eggløsning? Da kan du få svaaaak strek, hvis du er heldig :p
 
Var nettopp på do, og oppdaget lys rosa blod når jeg tørket meg. Skal fortsatt ikke ha mensen før om en uke. Føler ikke den kommer heller. Hva kan dette være? Ble skikkelig redd :/
 
Tok en test i dag. Den var negativ. Men tidlig. Brunlig utflod tidligere i dag, og mer lys rosa senere i dag... så trur jeg har gått ut ifra at det er mensen som har kommet. Merkelig at det er 1 uke før når det har vært stabilt i over et år uten prevensjon.
 
Sluttet å blø... Tok jo bilde av testen. Å ser i etterkant at det kanskje er en strek der? Blir helt tullerusk av prøvingen jeg [emoji85][emoji23]
5968968898c56cf0daeedc4c16dec8f8.jpg
 
Sluttet å blø... Tok jo bilde av testen. Å ser i etterkant at det kanskje er en strek der? Blir helt tullerusk av prøvingen jeg [emoji85][emoji23]
5968968898c56cf0daeedc4c16dec8f8.jpg
Det er en strek der ja, men var litt vanskelig å se om den var rosa eller grå. Håper på rosa strek for deg!! :)
 
Begynte å blø litt i dag igjen, men det var svært lite. Skjønner ingenting av denne tullekroppen.
 
De her er tatt i dag, ikke med morgenurin. Men jeg krysser fingrene uansett. Har bestilt meg 20 tester billig nå, så venter på de i posten før jeg tester mer. *dyrt* HAHA...
 
Back
Topp