Prøver på nr. 3 etter sterilisering

Testa igjen?? Strek er strek! :happy093
 
Testa igjen?? Strek er strek! :happy093
Ja har testet, syns den ser lik ut den i går kveld:bag: men ikke så konsentrert urin i kveld

Spent på i morgen tidlig! Men har bare disse tidlig testene igjen… en digital som jeg sparer til ivf testdag 4.juli:schocked028
 

Vedlegg

  • DBD94223-3A2A-4825-998F-EFE557EF181C.jpeg
    DBD94223-3A2A-4825-998F-EFE557EF181C.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 84
Ja har testet, syns den ser lik ut den i går kveld:bag: men ikke så konsentrert urin i kveld

Spent på i morgen tidlig! Men har bare disse tidlig testene igjen… en digital som jeg sparer til ivf testdag 4.juli:schocked028
Bare sånn at du vet, så er de testene der elendige :inpain: var stor forskjell da jeg brukte både den og Make sure :bored:
 
Bare sånn at du vet, så er de testene der elendige :inpain: var stor forskjell da jeg brukte både den og Make sure :bored:
Får stoppe å kjøpe noen andre.. hvor finner jeg make sure? Var på coop og apotek i dag men var bare de samme testene
 
Får stoppe å kjøpe noen andre.. hvor finner jeg make sure? Var på coop og apotek i dag men var bare de samme testene
Meny har i alle fall, men er jo ikke overalt det finnes...eller på nett da.Er jo helt sykt at det er så mye dårlige tester å få kjøpt :bored:
 
Ja har testet, syns den ser lik ut den i går kveld:bag: men ikke så konsentrert urin i kveld

Spent på i morgen tidlig! Men har bare disse tidlig testene igjen… en digital som jeg sparer til ivf testdag 4.juli:schocked028
Disse testene slår seint ut! Hvor lenge siden er det du satt ovitrelle?
Har trua, kjøp makeSure - de er mye bedre
 
Disse testene slår seint ut! Hvor lenge siden er det du satt ovitrelle?
Har trua, kjøp makeSure - de er mye bedre
Det er 13 dager siden så skal ikke være noe rester etter den :angelic:

Ja jeg må bare få tak i noen andre tester…
 
11 DPO morgen

Kommer til å slutte teste om kvelden (tror jeg:smiley-ashamed008)

Symptomer: I går var jeg veldig trøtt, masse ligamentsmerter i magen i natt, hver gang jeg snudde meg.. og følsomme bryster og muligens litt forstørret? Kjennes i alle fall slik ut, men de henger der de pleier å henge:laughing002

Testene i dag ser fine ut og det er neeesten så jeg tør å håpe. Babyplan sin er iallefall positiv, lg det begynner å vise mer på den andre. Tenk at apoteket kan selge sååå dårlige tester..

Jeg har ikke innrømmet til gubben at jeg har startet testing:laughing001 men snakket litt med han på facetime i går, og da spurte jeg om han trodde jeg var gravid. «Ja, for du er mer trøtt enn vanlig og det er jo er godt tegn»:angel5 han er foresten i nordsjøen
 

Vedlegg

  • 77EEBC89-9CE6-473A-B610-769564A53DA8.jpeg
    77EEBC89-9CE6-473A-B610-769564A53DA8.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 61
Det er fin stigning (selv med dårllige tidlig tester :laughing002 ) så det lover jo godt!

I dag er det siste arbeidsdag før fire uker ferie! Er veldig glad å være tidlig gravid nå i sommeren, tørr jeg si gravid? Sommeren går fort, mye som skjer så da kommer en seg kanskje til 2. trimester uten å stresse for mye:smiley-ashamed008

Har ikke sakt «jeg er gravid» høyt enda. Får vente noen dager til…jeg har symptomer og testene er jo postitive, men likevel.. så skummelt å si det høyt
 

Vedlegg

  • 981221F1-91BF-49F3-9C8C-C955B6723EBC.jpeg
    981221F1-91BF-49F3-9C8C-C955B6723EBC.jpeg
    102,7 KB · Visninger: 62
Det er fin stigning (selv med dårllige tidlig tester :laughing002 ) så det lover jo godt!

I dag er det siste arbeidsdag før fire uker ferie! Er veldig glad å være tidlig gravid nå i sommeren, tørr jeg si gravid? Sommeren går fort, mye som skjer så da kommer en seg kanskje til 2. trimester uten å stresse for mye:smiley-ashamed008

Har ikke sakt «jeg er gravid» høyt enda. Får vente noen dager til…jeg har symptomer og testene er jo postitive, men likevel.. så skummelt å si det høyt
Ååååh du er så gravid du :love7 :happy093 gratulerer!!! Så gøy at det gikk:notworthy:love7
 
Ååååh du er så gravid du :love7 :happy093 gratulerer!!! Så gøy at det gikk:notworthy:love7
Tuuuusen takl :Heartred kan det virkelig ha gått første IVF forsøk?… kan vi virkelig være så heldige?.. det har i allefall ikke gått skikkelig opp fornmeg enda
 
Det er fin stigning (selv med dårllige tidlig tester :laughing002 ) så det lover jo godt!

I dag er det siste arbeidsdag før fire uker ferie! Er veldig glad å være tidlig gravid nå i sommeren, tørr jeg si gravid? Sommeren går fort, mye som skjer så da kommer en seg kanskje til 2. trimester uten å stresse for mye:smiley-ashamed008

Har ikke sakt «jeg er gravid» høyt enda. Får vente noen dager til…jeg har symptomer og testene er jo postitive, men likevel.. så skummelt å si det høyt
Hurra for fine tester ❤️
 
Tuuuusen takl :Heartred kan det virkelig ha gått første IVF forsøk?… kan vi virkelig være så heldige?.. det har i allefall ikke gått skikkelig opp fornmeg enda
Her har det jo klaffet naturlig på første forsøk nesten hver gang ❤️ så jeg er ikke overrasket jeg :love7 :happy:
 
Flotte streker! Klarer du å vente til tirsdag med digital?
 
Back
Topp