Prøver på nr. 3 etter sterilisering

Nei.. åsså er det mye mindre oppdateringer på hvor pakkene befinner seg.. liksom hvor har pakken vert siden 22. liksom..

Tusen takk :Heartred Det håper jeg også:D
Om den skal leveres i postkassen er det ikke sikkert det kommer noe før den er levert
 
Svingte innom apoteket og kjøpte en 10 pakning med strimler, for å så finne ut at pakken var komt i postkassen også.. men ikke i følge posten da, der er den forsatt i lørenskog:bag: men men, masse tester å svi av da.

Så da måtte jeg jo starte i kveld allerede. Ikke mye å skryte av, syns jeg skimter en liten strek men ser bare ut som skygge. Otrivielle ble satt for 10 dager siden i dag. Fem dagers embryo eller blastocyst ble satt inn lørdag, så om jeg har søkt meg frem til rett er jeg 8 DPO i dag?

Spent på testen i morgen tidlig:facepalm:
 

Vedlegg

  • F6330227-6D41-42EA-B19A-E72D30019617.jpeg
    F6330227-6D41-42EA-B19A-E72D30019617.jpeg
    2,1 MB · Visninger: 87
9 DPO og morgen test. Ikke så mye å skryte av på morgenen heller. Skimter liksom en strek men tror bare det er skygge, eller streksynet :facepalm:
 

Vedlegg

  • 2615A697-25AB-4AE7-8322-1BC02BAA086F.jpeg
    2615A697-25AB-4AE7-8322-1BC02BAA086F.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 75
9 DPO og morgen test. Ikke så mye å skryte av på morgenen heller. Skimter liksom en strek men tror bare det er skygge, eller streksynet :facepalm:
Krysser fingrene for deg. :Heartred Håper at mannen her også endrer mening når sjokket og strevet etter to tette har tatt av, som du sa så fint. :hilarious: Har du sagt hele veien at du ønsket flere eller var det en modningsprosess for deg også?
 
Krysser fingrene for deg. :Heartred Håper at mannen her også endrer mening når sjokket og strevet etter to tette har tatt av, som du sa så fint. :hilarious: Har du sagt hele veien at du ønsket flere eller var det en modningsprosess for deg også?
Vi ble enige om at to var nok begge to :knegg: så gikk han å steriliserte seg. Så gikk ett par år så angret jeg. Så snakket vi om det men han sto fortsatt på sitt. Jeg gikk gjennom det som føltes ut som en sorgprosess:bag: så endret han svar til kanskje, måtte tenke litt på det og vi fikk se.

Så da fikk jeg et lite håp og begynte å utforske mulighetene våre og informerte han:angelic: så litt etter litt endret han mening dit til at han ville prøve.

To tette var hardt! Men nå går det sååå fint og de har så mye glede av hverandre:Heartred håper din endrer mening:angelic:
 
Ettermiddagstesten 9 DPO

Hold meg over 4 timer slik at urinen skulle være mest mulig konsentrert. Ble tipset av noen her inne at tidlig testene ofte kunne være trege med å slå ut, så da prøvde jeg en ikke tidlig test, og jeg ser faktisk strek! Den er til og med rosa (ikke så grå som på bilde).

Jeg er sååå spent på testen i morgen tidig. Pliiiiis la det være en spire :smiley-angelic001

Symptomer sålangt:
• Ligamentsmerter
• stikkinger i magen
• endret utflod
• forstørrede bryster
(men jeg går jo på cycloteste?.. så det kan være skylden)
 

Vedlegg

  • 649DA94F-6756-404B-A83E-14FB5341CE9D.jpeg
    649DA94F-6756-404B-A83E-14FB5341CE9D.jpeg
    2,3 MB · Visninger: 105
Til og med jeg som mangler streksyn ser den!
 
Weeeee, babystrek det der :love017 :excited001:love7
 
10 DPO

Morgentest. Ikke helt imponert og begynner å lure om det ikke er sant :crybaby2 testene er innenfor tiden, men bruker lang tid på å få strek. En er tidligtest 10 ml og den andre 25ml. Hadde håpet på tydligere tester i dag. Er vel ett dårlig tegn hvis ikke. Prøver en til i kveld, kan hente morgenurinen er mer «vannet ut» med vaginaltablettene som jeg tar morgen og kveld
 

Vedlegg

  • 84DA1F95-1446-4FD0-A346-A25612EB8C35.jpeg
    84DA1F95-1446-4FD0-A346-A25612EB8C35.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 97
10 DPO

Morgentest. Ikke helt imponert og begynner å lure om det ikke er sant :crybaby2 testene er innenfor tiden, men bruker lang tid på å få strek. En er tidligtest 10 ml og den andre 25ml. Hadde håpet på tydligere tester i dag. Er vel ett dårlig tegn hvis ikke. Prøver en til i kveld, kan hente morgenurinen er mer «vannet ut» med vaginaltablettene som jeg tar morgen og kveld

Det er streker her og du er bare 10 dpo, dette er fine streker 10 dpo ❤️
Og tidligtester er ikke bedre enn vanlige, det er for å være ærlig helt bortkasta penger! Make sure har 25 mlu og selges på meny og slår tidligere ut enn tidlig tester!
Dette er min 10 dpo morgen;
20230611_061219.jpg

Og 10 dpo etter jobb;
20230611_154047.jpg


Jeg har trua!
 
Mange som har bedre tester på urin nr 2 enn 1 om morgenen. Eller om kvelden for den saks skyld.

10 dpo er jo veldig tidlig, og det kan være vanskelig å se stigning på slike tester fra dag til dag, lettere med annenhver dag. Om du klarer å vente så lenge da.
 
Mange som har bedre tester på urin nr 2 enn 1 om morgenen. Eller om kvelden for den saks skyld.

10 dpo er jo veldig tidlig, og det kan være vanskelig å se stigning på slike tester fra dag til dag, lettere med annenhver dag. Om du klarer å vente så lenge da.
Det er streker her og du er bare 10 dpo, dette er fine streker 10 dpo ❤️
Og tidligtester er ikke bedre enn vanlige, det er for å være ærlig helt bortkasta penger! Make sure har 25 mlu og selges på meny og slår tidligere ut enn tidlig tester!
Dette er min 10 dpo morgen;
Vis vedlegget 408980
Og 10 dpo etter jobb;
Vis vedlegget 408981

Jeg har trua!

Dere er gode :Heartred hadde glemt ut hvor fint det er her på forumet med så fine personer som heier på hverandre
 
Back
Topp