Prøver på nr. 3 etter sterilisering

Hei! Spennende å følge med! Men kan jeg spørre hvordan det fungerer hvis han er sterilisert? Skal det egentlig ikke være sædceller der? :Heartred
Selvfølgelig kan du spørre:happy: mannen steriliserte seg etter vi fikk to tette for noen år siden. Sædceller produseres enda i pungen, men kommer ikke ut ved utløsning. Derfor har vi brukt tese/pesa, da stikker de altså rett i «ballene» og henter ut sedcæller.
 
Selvfølgelig kan du spørre:happy: mannen steriliserte seg etter vi fikk to tette for noen år siden. Sædceller produseres enda i pungen, men kommer ikke ut ved utløsning. Derfor har vi brukt tese/pesa, da stikker de altså rett i «ballene» og henter ut sedcæller.
Wow så kult! Dette var gøy å lese:happy:
 
Ingen telefon enda i dag :nailbiting: Da begynner tankene å svirre..har ringt i 9-10 tiden de andre dagene…innsett ble mest sannsynlig på lørdag
 
2 embryoer som ser fine ut.. innsett på lørdags morgen. Blir nesten litt bekymret om det ikke er fine embryoer igjen til lørdag. Fra 9 til 4, fra 4-3 og nå 2-3… :bag: håper begge overlever slik at ett evnt kan fryses…. For oss blir dette eneste reise med IVF. Hvis ett kan fryses får vi en kjangse til:smiley-angelic001:smiley-angelic001
 
Da krysser vi alt!
 
Ett egg inn og to på frys:smiley-angelic001
Gikk veldig fint, kjente bare et lite stikk og to.

Så nå starter tolmodigheten til å vente med testing har fått testdato 4. juli, men kjenner jeg testetøsa rett så blir det vel første test noen dager før.
 
Hurra! Krysser alt jeg har
 
Weee, så spennende :nailbiting: :love017 :smiley-bounce012 Lykke til med rugingen:chicken::love7
 
jeg hadde glemt ut hvor hard ventetiden er :facepalm:… å ikke vite om det har gått eller kommer til å gå bra. Bare denne uken igjen på jobb så fire uker ferie! Gleder meg mye til 3 uker på campingtur med mann og guttene. Men håper også det er et frø i magen med som skal vokse seg stor:smiley-angelic001

For de som kjenner til meg fra før, vet kanskje at prossessen med å komme til å i det hele tatt forsøke på nr. 3, har vert lang. Gubben har ikke vert helt overbevist. Men nå får jeg tilsendt babyvideoer av guttene når de var små med tekst som « tenk om det kommer en til» etc.

Tror sjokket og strevet etter to tette har tatt av. Å han trengte bare litt lenger tid enn meg til å kjenne lysten på en til. Så glad for at han endret mening:Heartred Nok en gang ble jeg bevist om at tid og litt rom for egne tanker gir positiv effekt på gubben:knegg:

Jaja, det var litt tanker på denne mandagsmorgenen
 
Når begynner du å teste? :love017 :smiley-bounce012
 
Såå sykt tregt posten går for tiden…. Ser jo ikke ut som testene kommer i dag heller. Siste oppdatering 22/06 lørenskogen.

Må kanskje innom apotek for å kjøpe i dag da :facepalm:
 
Posten Norge er ikke akkurat kjent for å jobbe raskt.

Lykke til med ventingen, håper du snart står med 2 streker på testen
 
Posten Norge er ikke akkurat kjent for å jobbe raskt.

Lykke til med ventingen, håper du snart står med 2 streker på testen
Nei.. åsså er det mye mindre oppdateringer på hvor pakkene befinner seg.. liksom hvor har pakken vert siden 22. liksom..

Tusen takk :Heartred Det håper jeg også:D
 
Back
Topp